Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!!!

18-5-2010 10:42:51
Hello Ladies,

Ikke weeral supergelukkig.... We hebben mijn droomlocatie voor de foto's kunnen strikken!! Ik weet niet of jullie de reclame van de Palm kennen met die Brabantse trekpaarden? Wel, ik ben zot van paarden en nu mogen we niet alleen op het domein van de brouwerij maar ook in de stoeterij MET de paarden foto's nemen. :-) :-)

Bovendien zijn vandaag onze uitnodingen klaar en worden ze vanavond geleverd...

Een very happy bruidje to be...

Groetjes
Sabine

Sabine
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 575

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-5-2010 11:21:22

Leuk zeg! Hoe heb je dat gedaan gekregen :)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-5-2010 15:15:58

dat is inderdaad een leuke omgeving voor foto's en dan nog met die trekpaarden.

heidi

Meld misbruik18-5-2010 19:35:41

ook wij zijn daar geweest voor de foto's, iedereen mag daar gaan, alleen in de stallen heb je toelating nodig. Weet wel dat in de zomer de trekpaarden buiten in de wei staan, daar geraak je moeilijk bij, en ze zijn ook vaak weg met hun paarden, best even informeren daarvoor... bij ons stonden ze in de wei en we hebben ze kunnen lokken met een tak blaadjes. De stoeterij is een mooie locatie voor met de wagen...

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik19-5-2010 8:54:24

Hey Heidi,

de stoeterij is op de hoogte en zal personeel voorzien dus ik vermoed dat het wel dik in orde komt.

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik19-5-2010 12:56:15

Wij willen daar ook onze foto's nemen. Moet je toestemming vragen om in de tuin te komen op voorhand? We waren zondag gaan kijken maar daar was net een feest dus wilden we niet storen.

Leslie
24-7-2010
 Meld misbruik19-5-2010 21:59:29

Hey Sabine....

Dat wilt lukken. Wij hebben vele weken geleden ook geinformeerd omdat Steenhuffel mijn geboortedorp is. Ik weet niet of ze jullie dat gemeld hebben maar jullie zullen dus blijkbaar niet alleen zijn want wij hebben ook toelating om er die dag in de namiddag foto's te gaan laten nemen.
Tegen ons heeft de verantwoordelijke van de stoeterij wel gezegd dat het nog niet zeker was dat we bij de paarden konden omdat hij die week juist op verlof is en niet weet of er personeel aanwezig zal zijn.

grts
Les

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik20-5-2010 9:34:33

Hey Leslie,

Wij hebben een akkoord van Bert Jambon en 100€ kosten omdat ze personeel moeten inzetten voor de stoeterij. Rond hoe laat gaan jullie?

Alvast bedankt
Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...