Terug naar overzicht
Leuk zeg! Hoe heb je dat gedaan gekregen :)
dat is inderdaad een leuke omgeving voor foto's en dan nog met die trekpaarden.
ook wij zijn daar geweest voor de foto's, iedereen mag daar gaan, alleen in de stallen heb je toelating nodig. Weet wel dat in de zomer de trekpaarden buiten in de wei staan, daar geraak je moeilijk bij, en ze zijn ook vaak weg met hun paarden, best even informeren daarvoor... bij ons stonden ze in de wei en we hebben ze kunnen lokken met een tak blaadjes. De stoeterij is een mooie locatie voor met de wagen...
Hey Heidi, de stoeterij is op de hoogte en zal personeel voorzien dus ik vermoed dat het wel dik in orde komt.
Wij willen daar ook onze foto's nemen. Moet je toestemming vragen om in de tuin te komen op voorhand? We waren zondag gaan kijken maar daar was net een feest dus wilden we niet storen.
Hey Sabine.... Dat wilt lukken. Wij hebben vele weken geleden ook geinformeerd omdat Steenhuffel mijn geboortedorp is. Ik weet niet of ze jullie dat gemeld hebben maar jullie zullen dus blijkbaar niet alleen zijn want wij hebben ook toelating om er die dag in de namiddag foto's te gaan laten nemen. Tegen ons heeft de verantwoordelijke van de stoeterij wel gezegd dat het nog niet zeker was dat we bij de paarden konden omdat hij die week juist op verlof is en niet weet of er personeel aanwezig zal zijn. grts Les
Hey Leslie, Wij hebben een akkoord van Bert Jambon en 100€ kosten omdat ze personeel moeten inzetten voor de stoeterij. Rond hoe laat gaan jullie? Alvast bedankt Sabine