Terug naar overzicht
Hoi Steffi Hierbij al een tekstje: Onze uitzet is compleet,de inrichting is gereed.Het enige wat ons hindert,is dat ons saldo is verminderd,en toch ... Je kan ook altijd gewoon een envelopje zetten met een rekeningnr, zo doen wij dat :-) GroetjesValerie
bij ons staat gewoon een envelopje met rekeningnummer groetjes Angela
Wij hebben een envelopje met rekeningnummer op de uitnodigingen staan, maar op onze bruiloftsite heb ik wel gekozen voor een tekstje: Uw aanwezigheid, gelukwensen en uw lach, dat is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag. Mocht u ons toch met iets willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen. Groetjes, Elke
Wij hebben dit: Een huwelijkslijst met geschenken,konden wij echt niet bedenken.Want wij zijn al voorzien van alle spullen, Dus hebben we liever iets om onze spaarpot mee te vullen. Groetjes Katrien
Wij hebben staan "liefst voor ons geen bloemen, bonnen of geschenken, maar u mag altijd aan een centje denken". Kort maar duidelijk :-D
Wij hebben: Wat het beste van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen. Gevolgd door rek nr en envelopje. Groetjes Sabine
Dit hebben wij, lijkt een beetje op reeds vermeld. Onze uitzet is compleet, ons appartement is aangekleed.Het enige wat ons hindert, is dat ons spaargeld is verminderd.Dus mocht U iets willen schenken,dan mag U aan een centje denken. groetjes
bedankt allemaal!! ik heb alweer wat mooie ideetjes gekregen
wij hebben bij de uitnodigingen een klein kaartje met de tekst: ' t is maar dat je t weet, onze uitzet is compleet maar voor al onze ikea dromen, mag u met een envelopje komen, toch zijn we pas echt content, als u op 't feest aanwezig bent.
Brrrrr, krijg ik een beetje de kriebels van. Voor ons is het trouwfeest ook iets heel duur terwijl we helemaal niet rijk zijn maar ik vind het vreselijk om je gasten om geld te vragen. Natuurlijk zijn er altijd gasten die uit zichzelf een envloppe geven maar er om vragen vind ik niets. Het lijkt wel een echt modeverschijnsel tegenwoordig. An
Kijk eens op www.huwelijkslijst.be! Hier kan je je dromen neerschrijven en de gasten kunnen dan voor deze dromen geld storten op je rekening. Hoeveel al gestort werd voor een bepaalde droom kunnen je gasten en jullie dan opvolgen. Persoonlijk vind ik 6% kosten echter wel heel duur en in principe kan je zelf ook wel zo een site maken. Veel plezier nog!!