Terug naar overzicht
Hey Ingeborg, Wij gaan gewoon een foto geven als bedanking. Verschillende bruidjes vinden dit misschien saai, maar wij vinden dit een mooi aandenken. Voor de tafelschikking aan we rond het thema chocolade werken. Bij het binnenkomen gaan we per koppel een doosje met 2 pralinen geven met daarop de tafelnaam.
Hoi Dat kan je doen... . Persoonlijk maak ik doosjes (gekocht bij de AVA) in felgroen en bruine kleur met bruidssuikertjes in (hartjes in wit en rood).De felgroene doosjes zijn met een bruin lintje en strikje er rond en de bruine doosjes met een felgroen lintje en strikje. Dan ga ik nog kleine kaartjes maken met onze naam op en deze er op plakken denk ik, daar ben ik nog niet helemaal uit. Het is in deze kleur omdat de zaal enz. ook die kleur heeft en onze uitnodigingen allemaal in dat thema blijven. Wij zien erg graag strak en modern dus die kleuren passen er wel bij. Je hoeft niet persé iets te geven he op je feest, maar wij doen dit omdat onze locatie foto's maar achteraf genomen worden (na onze huwelijksreis) en anders komt het er gelijk op neer dat we hen niets willen geven als bedanking. GroetjesValerie
Annelies Da's wel leuk dat thema van die chocolade. En de tafelnamen zijn dan namen van chocolade ofzo? Origineel wel :-) maar ja als ik dan nog zou afkomen met bruidssuiker na alles, 't zou een beetje te veel van het goede zijn zeker!
Zelf zeep maken is leuk en goedkoop, maar is niet gemakkelijk om je namen erin te krijgen... Uiteraard moet je 'de meute' niet volgen, hé! Wij hebben nog maar één trouwfeest meegemaakt waar we bedankingetjes (= klein cadeautje) kregen. Bij alle andere feesten (ook die van ons) kregen we een foto nadien opgestuurd. Dat wordt toch langer bijgehouden dan een cadeautje. Bij mij toch... als wij doopsuiker krijgen, laten we dat even staan en gooien dat erna toch weg. Het kaartje wordt echter wél bewaard.
@ Valerie, de tafelnamen worden namen van pralines.