Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautje voor getuigen + ouders

18-5-2010 19:41:16
Hey allemaal ... Met nog 38 dagen op de teller is het echte aftellen begonnen!
Ik heb echter helemaal geen idee wat te geven aan de getuigen?
Bij mij is dit mijn zus en mijn man zijn beste vriend ...

Iemand tips?
Wat geven jullie/hebben jullie gegeven?

Alvast enorm bedankt!

Els
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 827

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik18-5-2010 21:02:45

hey, hier ook nog 38dagen ;)
wij geven niks van cadeautjes en gaan gewoon achteraf eens iets eten met de getuigen, maar dat zien we niet echt als 'cadeau/bedanking'...
Als je toch iets wil geven zou ik kijken naar hun persoonlijkheid en interesses. Iedereen kan je hier tips geven maar wij kennen je getuigen niet hé...
groetjes,
Kristien

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik18-5-2010 21:37:11

Wij geven ook niks aan de getuigen. Heb er nog even over gedacht, maar in feite doen zij niet zoveel, behalve een handtekening zetten...

Voor de ouders zijn we ook nog aan 't nadenken. Ofwel een bongobon ofwel een fles wijn en pralines en later een foto. Denk dat ze dat 2de leuker vinden, omdat dat persoonlijker is.

Hopelijk is't de 26ste mooi weer!! Ik kijk alvast mee uit naar die dag :D

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik19-5-2010 16:44:29

Els

ik heb mijn getuige (vriendin) een halsketting gegeven, ik wist wel op voorhand dat ze die graag wou
Mijn man heeft een bon voor een winkel met vismateriaal gegeven aan zijn getuige, hij is namelijk een fervent visser!
Zoals ze hierboven al zeggen, eens kijken naar de interesses van jullie getuigen...

Onze ouders hebben we een ster gegeven, je moet maar eens kijken op http://osr.org/nl/
Wij vonden dit wel heel leuk! Onder het motto "ze krijgen waar ze recht op hebben: een plaats tussen de sterren"

groetjes

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik20-5-2010 11:27:47

hé, dat van die ster vind ik eigenlijk wel nog een leuk idéétje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...