Terug naar overzicht
hey, hier ook nog 38dagen ;) wij geven niks van cadeautjes en gaan gewoon achteraf eens iets eten met de getuigen, maar dat zien we niet echt als 'cadeau/bedanking'... Als je toch iets wil geven zou ik kijken naar hun persoonlijkheid en interesses. Iedereen kan je hier tips geven maar wij kennen je getuigen niet hé... groetjes, Kristien
Wij geven ook niks aan de getuigen. Heb er nog even over gedacht, maar in feite doen zij niet zoveel, behalve een handtekening zetten... Voor de ouders zijn we ook nog aan 't nadenken. Ofwel een bongobon ofwel een fles wijn en pralines en later een foto. Denk dat ze dat 2de leuker vinden, omdat dat persoonlijker is. Hopelijk is't de 26ste mooi weer!! Ik kijk alvast mee uit naar die dag :D
Els ik heb mijn getuige (vriendin) een halsketting gegeven, ik wist wel op voorhand dat ze die graag wou Mijn man heeft een bon voor een winkel met vismateriaal gegeven aan zijn getuige, hij is namelijk een fervent visser! Zoals ze hierboven al zeggen, eens kijken naar de interesses van jullie getuigen... Onze ouders hebben we een ster gegeven, je moet maar eens kijken op http://osr.org/nl/ Wij vonden dit wel heel leuk! Onder het motto "ze krijgen waar ze recht op hebben: een plaats tussen de sterren" groetjes
hé, dat van die ster vind ik eigenlijk wel nog een leuk idéétje :)