Terug naar overzicht
Moest er iemand een adres weten ofzo? Of eventueel zijn bruids schoenen verkoopt :-) Ik heb maat 39.
Hallo, Mooi kleedje! Ik weet niet waar je je eerste paar gehaald hebt, maar het is misschien cliché, maar Van Loock in Zandhoven heeft een mooie collectie. Ikzelf heb mijn schoenen in dezelfde winkel gekocht als mijn kleed (Mia Monta). Dus ik kon ter plaatse matchen. Misschien eens gaan kijken waar je je kleed gekocht hebt. Succes! Groetjes Annelies
hey, Onze schoenen komen van Tsjari in Breda. Wat verder rijden maar de schoenen zitten als pantoffels :) Heb je een stuk stof van je kleed meegekregen in de winkel? Zo niet zou ik ff bellen en vragen of je een stukje stof mag komen halen. Als je daarmee dan schoenen gaat kopen zien ze zo wat erbij past en wat niet, de kleurtint moet ook juist zijn hé anders lijkt het of je kleed vuil is... groetjes, Kristien
Gabrielli in Roeselare. Véééél keuze, wel niet echt vriendelijk.
Hallo is uw kleed wit of ivoor? ik heb een paar maat 39, maar wel ivoorkleurig. Hakje van 5,5 cm. Eenvoudig model, met ronde tip. Als je interesse hebt, zet hier dan een berichtje en ik stuur je een foto door. groetjes Els
Hey, Je mag altijd een foto mailen hoor :-) katrien_dewaegeneer@hotmail.com