Terug naar overzicht
Ik wil je blijdschap niet verbrodden, maar is dat niet een beetje veel, vijf gangen? Afgelopen zaterdag een trouw gehad met ook vijf gangen, we hebben maar liefst vijf uur aan tafel gezeten, openingsdans was pas om 1u30, veel te laat en veel te lang getafeld!
hey,die van ons ligt van vandaag ook helemaal vast!nu wij hebben geopteerd van eerst soep dan warm en koud buffet en dan dessert met koffie!ieder zijn keus natuurlijk maar denk dat er na al dat eten bij jullie niemand meer van de stoel gaat afgeraken! het is natuurlijk wel leuk dat je iedereen zo in de watten wilt leggen, maar vind het wel veel!a ja en dan is er ook bij ons eerst nog receptie met hapjes!grtjs jessie
Hmmm, ons publiek kennende gaan die heel blij zijn! Wij zijn echte bourgondiërs. En ik moet zeggen dat ik het nog nooit anders heb geweten... Behalve 1 keer, en ik moet zeggen dat het enkel receptie, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was, ze kwamen ook geen 2de keer. Ik kan jullie zeggen dat iedereen honger had! Dit wil ik helemaal niet! Ik wil dat iedereen genoeg heeft en niet moet zoeken nadien naar een frietkot. Maar zoals jullie zeggen, iedereen zal zijn eigen publiek wel kennen. Mijn vriend trouwens vond het raar dat we niet nog een gerecht er tussen hadden (de zogenaamde tussengerechtjes), maar dat zou te veel geweest zijn. De openingsdans trouwens is zelfs gepland rond 00.00 uur. Ik weet dus niet waar ik mij zorgen om moet maken. Even een voorbeeldje: Onlangs zijn 10 van onze vrienden op BBQ gekomen. Met aperitief, voorgerechtje (vis), hoofgerecht dat bestond uit: 15 worsten, 10 stukken spek, 10 stukken ribbekes, 5koteletten en 2 grote stukken zalm in papiotte (of hoe dat je dit ook schrijft :-)) Er waren enkel nog 5 stukken spek over. De groenten waren allemaal op... Vele groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Hey Astrid! Ik zit ook met zo'n varkens in mijn familie en vriendenkring! Als we bij ons barbecue doen dan eet mijn vriend zo'n 7 stukken vlees Onze menu ziet er als volgt uit: - koud voorgerecht - soep - warm voorgerecht - sorbet - hoofdgerecht - dessertenbuffet S'nachts voorzien wij wel geen versnapering meer Groetjes
Hey, Ik heb ook wel graag dat de genodigden goed hun buikje vol eten hoor! Er wordt zo is zo al veel gedanst bij ons en als men dan met een hongerige buik moet dansen is niet fijn. Daarom hebben wij geopteerd om een kleine receptie en nadien aan tafel met een koudbuffet gevolgd door warmbuffet en nadien een dessertbuffet. Bij het laatste krijgen ze nog allerlei soorten thee en koffie. In de eerste instantie had ik ook nog broodjes willen geven vanaf 24 à 1 u, maar onze zaalmensen zeiden zelf dat het veel te veel ging zijn!! Persoonlijk vind ik dit meer dan genoeg en omdat we toch graag dansen, willen we niet te lang aan tafels blijven zitten en de ambiance erin brengen. Voor de vele hongerigen daarna zal zowel het koudbuffet als het dessertbuffet blijven staan, zodat de gegadigden kunnen smullen!! Veel geluk en succes!