Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest in Den Eyck in Kasterlee gegeven. Gewoon geweldig!!! Andere zalen: De Kapelhoef in Turnhout De Hezehoef in Olen Daemshof in Noorderwijk groetjes, Carolina
Wij gaven ons feest in Het Molenhof te Ravels. Ook zeker een aanrader! Groetjes Evy
Hey Nele, wij geven ons feest in een iets budgetvriendelijkere locatie: feestzaal Elsum in Geel. Je moet wel nog zelf zorgen voor een traiteur maar uiteindelijk kom je er veel goedkoper van af. groetjes!
Wij geven ons feest in De Residentie in LIchtaart. Zijn er zelf ook al naar een feest geweest en superlekker eten en toffe bediening joke
Geef gewoon eens feestzalen in en dan een gemeente erbij. Je vind er hopen. Ze zijn allemaal heel bereid om een je een brochure toe te sturen. Zo zijn wij ook begonnen met onze zoektocht...Op die manier kan je al een beetje vergelijken op papier...prijs en aanbiedingen...je kan ook alle zalen vrijblijvend gaan bekijken... Als je dan nog twijfelt, kan je je vraagje hier nog eens posten . De wensen zijn natuurlijk voor iedereen anders hé! Bij ons is het uiteindelijk de Residentie geworden in Lichtaart. Tweede stond den Eyck in Kasterlee, maar daar was onze datum al bezet. Molenhof in Ravels ben ik ook al geweest, was ook niet slecht. Veel succes!!
Wij geven ons feest in De Vesten te Laakdal, ligt vlakbij autostrade. Ze staan ook online. www.devesten.be Groetjes Elke
Hey! Wij geven ons feest ook in De Vesten :) De dag na jullie blijkbaar! Wij zijn met zo'n 130 man, maar er is zeker plaats voor meer! Groetjes Anouk
Wij geven ons feest in de Kapelhoeve in Turnhout. Vrienden van ons geven hun feest in het Molenhof in Ravels. Beide wel goede zalen met redelijke prijs. Groetjes
hoi nele ik heb een aantal jaren gewerkt in kasterlee en wij zijn verschillende keren personeel feesten gehad in kasterlee en de zaak heten hof ter wielen zeer fijne mensen om mee samen te werken doen veel moeiten voor jullie een leuke dag te bezorgen ik geloof dat er ongeveer 200 man in de zaal kan ze hebben ook een bistro daar en het is er lekker om te eten ik krijg al het water in de mond als ik aan de zaak denk groetjes wilfried
sorry nele het is hof ter rielen
Beste, Wij handelen in ceremonievervoer : 3 Zwitserse postbussen en Citroen Traction Avant en doen in het najaar altijd een trouwbeursje aan "De Vlier" in Olen. De jonge uitbater is altijd op zoek naar trouwertjes. Het is een mooie verbouwde boerderij. Met lekker eten en niet te duur.