Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal aankleden

18-5-2010 22:41:47
Wij hebben een nogal kale zaal als feestzaal (maar groot en dichtbij dus wel perfect..)
Maar ik had in gedachten om ze heel mooi aan te kleden..
Wie heeft er leuke budgetvriendelijke ideetjes die een zaal helemaal feestelijk kunnen maken?

Alle ideetjes zijn welkom

Steffi
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2175

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik18-5-2010 22:46:00

Eens gaan rondneuzen bij Ava? Doe je vast wel ideetjes op ..

gina
9-7-2010
 Meld misbruik19-5-2010 8:41:30

Met planten te zetten kan het ook al veel veranderen.
Bij sommige planteurs kan je die huren!
Je kan die dan versieren met witte lintjes.

Je kan ook ballondecoratie voorzien.
(een boog met een hart ofzo)
Maar die grote dingen kosten wel al onmiddellijk 'veel' geld.

En idd bij AVA vindt je heel mooie dingen.
Rond valentijn en de lente hebben ze heel mooie dingen.

Veel succes ermee!

heidi

Meld misbruik19-5-2010 11:25:58

mijn zus trouwt in 2011 een week voor kerst, haar thema is kerst met de kleuren, wit, zilver en bordeaux... wij kleden hier dus ook de zaal mee aan. Er komen een aantal kerstbomen met vele witte lichtjes, er worden kerstballen opgehangen (van die doorschijnende met een witte pluim in, er worden doeken in bordeaux opgehangen (gekocht in uitverkoop),...

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik19-5-2010 12:11:41

met kleuraccenten kun je al heel wat leuke dingen... als je bijvoorbeeld witte tafelbedekking hebt, zoek dan naar servetten, kaarsen, bloemen in één bepaalde felle kleur en laat dit altijd terugkomen.
witte lintjes vind ik supertof op een donkere achtergrond, wij zijn bv een zaal gaan bekijken waar allemaal donkere gordijnen hingen, en daar konden leuk witte lintjes op gespeld worden.
bij een kleine zaal met ongezellig licht kan je bijvoorbeeld donkere doeken met gaatjes in aan het plafond hangen, zodat je een sterrenhemel krijgt. gemakkelijk te maken en echt niet duur!
Een vriendin van mij had ook een kale zaal en zij kocht bij Ikea 'oude' kandelaars (die er oud uitzagen dus :-)) en dat was heel gezellig!

Succes!

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik19-5-2010 18:35:34

zo doeken voor aan plafond en/ of muren te hangen..
Haal ik dat gewoon in de stoffenwinkel?
Is dat niet duur?

anita
21-4-2011
 Meld misbruik19-5-2010 19:54:23

je kunt ook denken aan crepepapier. dat spul was zo lekker afgeeft als het nat wordt maar voor een binnen decoratie perfect! de meeste hobbywinkels hebben dat zowieso!

inge
15-4-2011
 Meld misbruik19-5-2010 21:34:50

Oppassen met crepepapier en lampen he...
Van die doeken kan je huren bij de gemeente ook, wel geen idee of dat alleen kan voor evenementen of ook prive.
Massa's bloemen in allerhande vazen is ook tof, bezoek de kringloopwinkel en koop een groot aantal samenpassende kaarsen/vazen, in groepjes op je tafel zetten. Instant opsmuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...