Terug naar overzicht
Hey Katrien, Ik heb mijn juwelen en haaraccessoire laten maken in een parelwinkel,het is met zilverdraad, kleine parels en swarovski steentjes, het is echt prachtiggeworden, het ziet er duur uit maar voor de ketting, oorbellen, armband en de tiara heb ik slechts 100 euro betaald, miischien eens in zo een winkeltje gaan vragen bij jouw in de buurt. Waar ik ben geweest is in neerpelt (Limburg) Nog veel succes! Ellen
hej Katrien, Ik wist in het begin ook niet goed wat voor haaraccessoire ik ging gebruiken, en had dus verschillende aangekocht. Nu ik eindelijk besloten heb welke ik ga gebruiken, zou ik de ander wel willen verkopen. Het gaat om 2 doosjes van 4 haarparels van bridal-blinx, beschadigd je haar niet en word eigenlijk op het haar gestoken als een gewone parel op een draad. En dan nog 2 bloemvormige bridal-blinx. Moest je interesse hebben laat je maar iets weten. groetjes eva
Hey Eva, als je een foto hebt mag je me deze altijd doormailen op katrien.deman2@telenet.be
hej Katrien, ik zal proberen niet te vergeten een foto trekken deze week of dit weekend en stuur het je dan door groetjes eva
Bij Veritas! ;-)
Ik ben bij claire's en veritas en bijou brigitte gaan kijken en daar hebben ze vele verschillende haaraccessoires Misschien moet je daar eens gaan kijken en dan je keuze maken Ze zijn daar ook erg goedkoop !! Veel succes met kiezen Grtjs
Op een markt heb je kramen waar ze mooie accessoires hebben. Ik heb drie verschillende bloemen voor in het haar gevonden en ga ze allemaal eens proberen.
Hey, Op www.humpiedump.nl kan je dit zeker aan een goede prijs vinden. Groetjes, Caroline
Ik ben ook nog steeds niet zeker wat ik ga gebruiken. Heb ondertussen een mooie kam , een Tiara , 2 bommaspeltjes met een bloem . En ik ga wss nog voor kleine pareltjes gaan zien. Dit leg ik voor aan mijn kapster en ga haar de vrije loop laten voor het eerste proefkapsel. Zij kent me immers al heel mijn leven , dus ze weet wat ik mooi vind.