Terug naar overzicht
Wij nemen voor dans met ouders 'Thank you for loving me' van Bon Jovi Groetjes, Els
You raised me up van celtic women is heel mooi, westlife heeft hier ook een versie van. Luister maar eens op you tube . groetjes Elke
Ja, wij nemen ook you raised me up van celtic women, maar aangezien de vader dochter dans te speciaal is(en ik dus alleen dans met papa en ventje erna met zijn mama) , nemen we de versie van westlife omdat het voor mijn ventje en zijn mama is, dan vind ik een mannenstem mooier, maar de tekst is gewoon super!
Je kan ook met de 2 dansen gedurende het 2e liedje hé. Ik moet zeggen dat ik 3 slows na elkaar wel heel lang vind als je moet staan kijken. Allé dat is mijn idee. Wij dansen als bruidspaar op 'Wonderfull Tonight' van Eric Clapton Dan start 'thank you for loving me' en dans ik met mijn papa en mijn vriend met zijn mama en na 2 minuten ga ik mijn schoonpa halen en danst mijn vriend met mijn mama. Anders komt je bij 3 slows al snel op 10 - 12 minuten dat de mensen moeten staan kijken en zo breek je soms de sfeer een beetje... Heb onlangs nog zo'n trouwfeest meegemaakt, maar duurde daar 4 slows lang omdat de ouders gescheiden waren en er nog stiefmama's en papa's bijkwamen...
Hey bruidjes, We gaan het voorbeeld van Els nemen Thank you for loving me. Allemaal bedankt voor de raad en nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Tineke