Terug naar overzicht
Hallotjes naamgenoot , wij hebben een cameraman gevonden die zijn hart en ziel in het filmen legt , wij zijn een avond bij hem thuis geweest en hebben daar enkele reportages mogen zien die hij heeft gemaakt . heel mooi en hij maakt het ook allemaal heel persoonlijk naar het koppel toe . kostprijsje 400 € wel
en van waar is hij afkomstig? Wij zijn van Desselgem,regio Waregem. ik weet niet of hij tot daar komt?
Géén idee als je zijn telefoonnr wil stuur me dan gerust een mailtje. wendy.voete&@skynet.be
Hallo Wendy, Wij zijn ook op zoek naar een videograaf, zou je me zijn gegevens willen doormailen naar kellycuvelier@hotmail.com. Mercikes!
hallo Kelly, Vanaf ik meer weet, mail ik al de gegevens door! :-) ALs jij misschien iets zou vinden, wil je dit ook doormailen naar me? wendytje_deplancke@hotmail.com merci!
Hey Wendy, Er zit waarschijnlijk een foutje in je emailadres. Heb je persoonlijk berichtje gestuurd. groetjes
Hallo, Wij hadden Freddy Van de Cauter. Echt heel goed, als je wil bezorg ik je zijn gegevens ook hier op het forum kan je alles van hem terug vinden. blockxnooyens@hotmail.com Gwen
Dag Wendy , Neem gerust contact op met Freddy Van De Cauter . Wij hebben heel goede ervaringen met hem . Deze man is wie je zoekt , want hij doet zijn job met hart en ziel . Kon ons ook op ons gemak stellen , want die dag brengt toch heel veel émoties mee . Het resultaat is een pareltje van een dvd geworden . Je mag er nadien echt fier op zijn . Freddy heeft een grote passie voor zijn werk en zijn humor is ook welgekome om iedereen ervan te overtuigen dat elk détail op film komt en de romantiek zal ook van de partij zijn . Muziek mag je kiezen , dus deze vidéo wordt biezonder mooi . Ik kan het weten want ik heb de onze in mijn bezit . Prijs is rond de 450 euro , hangt af van de afstand die hij afleggen moet . Is aanwezig vanaf s'morgens tot na middernacht . Niet twijfelen Wendy , want Freddy is een zeer bekwaam en erg sympathieke vidéograaf . Dat laatste is even belangrijk , want het maakt het samenwerken toch veel aangenamer , niet ? Succes en een heel mooie huwelijksreportage .
hey Chris, bedankt voor je reactie! Ik heb contact opgenomen met Freddy Van De Cauter omdat ik ook hier al heel veel positieve reacties gelezen heb. Jammergenoeg wist ik niet dat hij van Zoersel kwam en dit is voor hem wel iets te ver, dat begrijpelijk is want wij zijn afkomstig van regio Waregem. Vind dit heel spijtig, want we zijn echt op zoek naar een goei iemand voor een schappelijke prijs. toch bedankt! Groetjes
Wendy hier een adres michel.aarts@telenet.be niet te duur
Dank u wel! Heb juist eens gemaild! :-) Er mogen gerust nog suggesties gegeven worden hoor! :-)