TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefanie
14-8-2010
|
19-5-2010 21:38:40
Wij trouwen ook op 14/08/2010! We tellen de dagen af. Van waar zijn jullie?
Wij zullen tegen 1 juli maken dat iedereen zijn uitnodiging heeft. Verder moeten we nog de misboekjes binden en de tafels een naam geven, de bedankjes maken en vooral aftellen e!
Wij zijn van De Panne en trouwen om 12uur voor de wet en om 14uur30 voor de kerk
|
|
natacha
14-8-2010
|
19-5-2010 21:55:45
hey stef ,wij zijn van vlaams brabant"rummen",,trouwen alleen voor de wet anders komt onze dag ni uir,de bedankjes moet ik nog bestellen moet der echt eens werk van maken denk altijd nog tijd genoeg ma denkt dat het snel de 14de gaat zijn
|
|
joke
14-8-2010
|
19-5-2010 22:13:19
heyla wij zijn van balen en ik ben vandaag begonnen om de uitnodigingen rond te brengen. Spannend e!
we moeten de bedankjes nog doen en nog kleren zoeken voor de bruidsjongen
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
20-5-2010 7:51:38
Hey,
Ik trouw een weekje voor jou! De uitnodigingen versturen we dit weekend.
Wat ik nog moet doen: bloemen en bruidsboeket bestellen, menu kiezen bij de feestzaal,misboekje afwerken+muziek kiezen en op cd zetten, bedankjes kiezen en bestellen.
En ohja, onze trouwringen moeten we nog kiezen!
Moeten jullie nog veel doen?
|
|
sophie
14-8-2010
|
20-5-2010 8:52:17
wij trouwen ook de 14de! in haaltert, zowel voor de wet als voor de kerk. De uitnodigingen worden dit weekend deels uitgedeeld en deels opgestuurd. We moeten nog een rode loper kopen, langsgaan bij de notaris, menu kiezen, ringen kiezen, tafelschikking en -namen printen, nog eens een proefkapsel laten doen, dansles volgen, misboekje printen en binden, muziek mis op cd zetten, details bespreken met dj, fotograaf en bloemist, bruidsjuwelen en haaraccessoires kopen.
Mijn to do list is precies een beetje langer dan andere bruidjes van dezelfde trouwdatum! en dan nog denk ik dat ik dingen ga vergeten! :-)
Iemand al stress? Nog een kleine 2,5 maand, maar het zal er snel zijn!
|
|
Ines
14-8-2010
|
20-5-2010 17:46:52
hallo
Wij trouwen op 14 augustus voor de wet in Niel en gaan onze kaartjes 6 weken opvoorhand versturen.
Mijn kleed heb ik al ,fotograaf al, locatie ook ,vervoer is nog in bespreking.
Wij houden het zeer bescheiden omdat wij al een trouw hebben gehad was enkel voor de kerk en nu gaan we voor de wet trouwen.
Omgekeerde wereld ik weet het.
|
|
vicky
14-8-2010
|
20-5-2010 19:33:06
Wij trouwen ook op 14 augustus.
Onze uitnodigingen zijn volgende week klaar. Ik moet nog veel doen aan mijn misboekje. Bloemist, juwelier en notaris moeten we ook nog doen. Zelf mijn aanstaande man moet nog kleren zoeken hij is nog heel gerust.
|
|
Melissa
13-8-2010
|
20-5-2010 22:46:45
Ik trouw de 13de en moet nog véél doen als ik het zo lees Kleed is ok, dat van mijn (toekomstige) man ook, de kleedjes van de meisjes wordt aan gewerkt, voor ons zoontje moet ik nog wat zoeken. Schoenen voor iedereen moet ik ook nog zoeken. Kapster en make up ligt vast, maar natuurlijk nog afspraak voor de proef maken. Fotograaf ligt vast, maar moet ik ook nog een afspraak mee maken. Zaal ligt vast, menu moesten we pas in juli bespreken en bestellen. Kaartjes ga ik volgende week aan beginnen, wil de uitnodigingen half juni weg hebben. DJ ligt vast, moeten wel nog lijst met liedjes maken en een afspraak met hem maken. Mijn dienst ligt nog niet vast Morgen eens voor bellen (gaan wel niet in kerk trouwen). Juwelen en al die tierlantijntjes moet ik ook nog regelen... Notaris is gedaan, wachten nog op voorbeeld.
Ben ook met alles tegelijk bezig, nl ook met de doop van mijn zoontje wat volgende maand is en wat nu dus een beetje voorrang krijgt. Wat mij betreft is het véél te snel daar
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|