Terug naar overzicht
Hoi Hilde, En is de halterkraag bezet? Of is het gewoon een effen aansluitende halterkraag? Ik denk dat dat ook nog een verschil maakt. Grtjs Kelly
Hoi Hilde, Ik had ook een halterkraag, en heb mijn haar volledig laten opsteken, was prachtig gedaan zonder test kapsel. groetjes Sofie
Ik heb ook een halterkraag en bij mij zal het volledig opgestoken worden... Ik moet in juni voor mijn testkapsel gaan maar heb het al op foto gezien en vond het heel mooi. Nu moet het nog mooi bij mij staan ook hé ;)
Ik denk ook dat het mooier oogt je nek vrij te laten, maar dat is persoonlijke smaak, hè! :)
Hier zelfde, 't is beter/mooier als je niks los hebt, dus zou ook gaan voor gans opgestoken. Je kan kapsel zelf nog speels laten uitzien op andere manier als je daarom half-opgestoken veroos daarvoor.
ik zou ook gaan om volledig op te steken.. een mooie vrije nek is het mooiste bij een kraag :)
ik heb ook een halterkraag maar mijn haar is half opgestoken. het accent van de kraag zit toch langs de voorkant en ik vind het er toch heel mooi en modern uitzien zo half opgestoken. ik sta trouwens ook niet echt met mijn haar volledig opgestoken, komt zo strak over bij mij
hallo, Ik ben kapster en zou je toch aanraden om je haar opgestoken te dragen eventueel als de kraag zeer sober is half opsteken. Het kan rap slordig overkomen iets rond de hals en los haar zeker op foto. Het geeft een verdikkend effect in het aangezicht.
Bedankt voor de tips iedereen! Het zal iets volledig opgestoken worden, hopelijk is mijn haar lang genoeg...