TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annabel
12-6-2010
|
20-5-2010 8:56:23
oh tof!!!!! wij trouwen daar ook 12 juni en wou ook een taart en hij liet vallen dat ze da ni doen. heb jij die extra moete betalen???
had jij dj van daar en welke zaal had je?
was er op tijd drinken? was receptie in orde en binnen komen van de zaal hoe deden jullie dat...vele vrage ineens he :)
proficiat met jullie huwelijk ;)
grts anna
|
|
Tamara
4-9-2010
|
20-5-2010 9:05:00
Proficiat Ellen!
Wij hebben onze feest daar ook op 4 september en vind het leuk om zo positief te horen.
Wij hebben zaal D'Hofstede (met Loft voor receptie) en ook dj van daar DJ Luc.
We hebben gekozen voor een huwelijkstaart en hij heeft hier ook geen probleem van gemaakt. Ons proefmenu is ook heel goed meegevallen.
Hebben jullie zelf de zaal moeten indelen? Of deden zij een voorstel? Ze hebben ons wel gezegd tafels van 6 à 8 personen maar hoe weet je hoe de tafels gaan staan? Ik vind dit wel belangrijk om te weten waar je wie moet zetten.
Hebben jullie zelf nog voor versiering in de zaal gezorgd?
Groetjes
Tamara
|
|
annabel
12-6-2010
|
20-5-2010 9:15:03
wij nemen de grote zaal met de tuin en veranda aan.
wij hebben voor de dansvloer bij ballonatelier besteld.zes zuilen met lichtjes en die dan met elkaar verbonden worden na midden toe.hebben zelf onze dansvloer gemaakt.
wij kunnen onze tafels zo lang maken als we zelf willen.
ga ook snel bellen voor een taart!!!woehoeoeooee ferm
ok ok krijg al wat stress!!!!!
|
|
heidi
|
20-5-2010 9:32:20
wij zijn er op 16 Mei 2009 ook getrouwd, en zijn er zeer positief over, feest was supper in orde, hebben de receptie in de veranda kunnen geven (was die dag alleen maar ons feest), we hebben het dessertenbuffet zelf aangevuld met een zelfgemaakte bruidstaart, de uitbater deed er zeker niet moeilijk over.
De bediening was supper, iedereen sprak er vol lof over, je kon het personeel alles vragen, wij hadden voor een andere dj gekozen omdat we de huis dj nog nooit horen spelen hadden...
ons feest was supper geslaagd,
wij hadden op een papier de tafelschikkeing gezet en de tafels vernoemd dat we dicht bijeen wouden enz.. er werd zeker rekening mee gehouden
|
|
Marieke
18-4-2009
|
20-5-2010 10:09:10
Hallo
Vorig jaar vrienden van ons getrouwd.
Was goed, maar achteraf had ze dan te horen gekregen dat men niet zoals beloofd 2de maal met het vlees rondgegaan was.
En dat er 1 persoon (de laatste) die z'n eten kreeg bij het hoofdgerecht, een ander soort vlees had omdat ze te weinig hadden!!?
Toen ze de zaal er over aanpsrak heeft ze geen antwoord meer gehad & de rekening was al betaald, dus correct is dat niet als men zegt dat ze nog 1x gaan rondkomen met alles.
in 't oog houden dus zou ik zeggen.
|
|
ellen
30-4-2010
|
25-5-2010 22:25:49
Hey annabel,
Bij ons heeft hij in begin ook gezegd dit zou ik niet doen ,maar been stijf houden en ja wij hebben extra moeten betalen voor taart ongeveer 5 e de man. De grootste zaal met tuin de galazaal hadden wij denk ik
onze receptie was binnen in veranda en wij stonden gewoon aan deur , maar wij waren dan ook te laat op eigen receptie wegens file .Volk dat reeds aanwezig was had toch al drank gekregen dus dat is al een pluspunt.Wij hadden niet de discobar van de zaal, maar via een vriend.Als ik jullie een tip mag geven laat alles filmen dit geeft mooie herinneringen voor later. Het binnenkomen gebeurde bij ons als iedereen in de zaal was met grote tralala.
groetjes
ellen
|
|
Eva
31-7-2010
|
30-6-2010 9:01:28
Beste Ellen,
Blij dit te lezen, wij hebben ter roest besteld voor ons huwelijk aanstaande 31 juli in d'hofstede en dit op aanraden van iemand die er als gast naar een huwelijk is geweest.
Ons proefmenu was nadien ook niet goed meegevallen (vlees niet voldoende gebakken, geen brood bij voorgerechtenbuffet, soep flauw) en de presentatie van het dessertenbuffet vonden wij ook niet 100% geslaagd.
|
|
Sas
8-6-2012
|
23-8-2010 14:01:17
Kunnen jullie een richtprijs geven voor feesten in Ter Roest!?
|
|
ellen
30-4-2010
|
17-1-2011 9:34:51
Hey de richtprijzen ga je best zelf eens vragen , want dit schilt van jaar tot jaar , je kan wel overeenkomen dat als de prijs verhoogd tijdens de periode van jullie trouw dat deze niet meer geldt voor jullie
|
|
ellen
30-4-2010
|
17-1-2011 9:38:51
Hey annabel,
mijn man kent iemand die dj is , hij is dit trouwens ook , maar draait zelf niet meer dus neen wij hadden geen dj van de zaal.Wij hadden de grootste zaal.De receptie was zeker in orde aangezien wij later zijn toegekomen dan de gasten (wij hadden file) en iedereen voorzien was van een drankje. De taart hebben we inderdaad extra moeten betalen ik denk dat dit 5 e was of zoiets, maar voor mij was het het waard
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|