Terug naar overzicht
Wat Auswitch betreft zal het over 2 weken allicht wel weer in orde zijn. Er is sinds vandaag toch alweer een deel van het kamp terug open. Krakow is trouwens een hele leuke stad :-)Voor Thailand is de situatie wat moeilijker: neem anders eens contact op met het reisbureau ? Ik vrees dat de situatie daar toch nog enige tijd gaat blijven voortduren. Ik zou op zeker spelen en de citytrip naar Bangkok aflasten.Wij wilden ook naar Thailand op huwlijksreis (rondreis ook door het noorden) in februari volgend jaar. Voorlopig boeken we toch nog maar even niets :-)
Hoi, Ik heb begrepen trouwens dat alle reizen richting Thailand en Bangkok afgeraden worden... Enkel de rechtstreekse vluchten naar Pucket zouden nog goedgekeurd zijn. Je kan het laatste nieuws volgen via http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het... Ik zou het gewoon niet doen. Er zijn gisteren een aantal journalisten omgekomen en ze evacueren alle belgen uit het gebied. Ik kan me niet voorstellen dat ze je op vakantie laten gaan naar daar...
Ik zou toch ook contact opnemen met het reisbureau en hoe sneller hoe beter!
Niet doen joh! Er waren zelfs journalisten aangevallen enzo. Verleng je strandvakantie of probeer te wisselen...
Ik zou het gewoon omwisselen met een vakantie in een ander land. Het is immers goed mogelijk dat binnenkort heel Thailand in rep en roer staat, zelf de strandvakantieplaatsen. Op huwelijksreis wil je toch vooral kunnen genieten zonder constante stress te moeten hebben. Groetjes,
heb vandaag het bericht van het reisbureau gekregen dat we nog even moeten afwachten. De situatie wordt er van dag tot dag gevolgd en de reizen tot het einde van deze maand zijn al geschrapt. Ze bieden je wel elke keer een alternatief aan. Ik ben benieuwd wat het binnen 3 maanden zal zijn: Thailand of ergens anders?