Terug naar overzicht
Ik vraag me af of dat bestaat. Ik heb het allesinds nog nooit gezien. Veel succes met de verdere zoektocht!
Ik weet dat ze dat in hunkmoller verkopen.. maar voor vrouwen.. Maar wrom moet daar iets onder?! En waarom geen gewoon wit 'marcelke' of tshirt?! Hopelijk vind je iets..
Hallo Hij heeft graag een T-shirt onder zijn hemden, niet alleen voor die dag, maar ook voor zijn werk. Hij zweet nogal snel en dan voelt hij zich beter... Ik wil niet dat hij zich die dag niet zeker voelt en daarom ben ik op zoek naar dat t-shirtje. Groetjes Annelies
En een gewoon wit tshirt? Mijn vriend wil dat ook graag, en we gaan gewoon wat nieuwe witte tshirts halen. Kan hij in de loop van de dag al eens wisselen als hij wat zweet :)
hey mijn vriend zweet ook snel onder oksels en rug en doet ook gewoon een leiveke onder aan een wit, dat staat het mooiste onder een wit hemd zou daar zeker niet voor schamen ze der doen er dat meer dan je denkt groetjes
Wij opteren voor een extra hemd. Just in case... en ik snap je 100 %!
moeilijk om te vinden... ik denk dat ze die kleur wel hebben in thermische t-shirts. misschien eens wat sportwinkels aflopen? succes!
Heb het zelf nog nie getest maar naar het schijnt zie je rood ook niet onder wit dus miss eens proberen om een rood t-shirt onder het hemd te dragen?En anders zou ik proberen met een grote vrouwenmaat
Probeer eens in den Inno, daar hebben ze bijna alles :)! Succes!
Mijn vriend is absoluut niet voor onderlijfjes e.d. maar krijgt het ook wel snel te warm. Daarom gaan we gewoon een paar extra hemden voorzien, zodat hij eens kan wisselen.
Wij voorzien ook een extra hemd want mijne vriend is ook een zweterke. Een onderhemdje gaat hij daar zeker ni onder aandoen denk ik want da gaat hij veel te warm vinden. We hebben wel speciaal voor een wit hemd gekozen omdat ge daar geen okselvijvers in ziet.
hihihi je kan mss eens bij damart proberen daar hebben ze da ook
Hey Annelies, Mijn ventje heeft hetzelfde probleem, ik ben hier ook naar op zoek. Moest je vinden waar ze dit verkopen, laat je het dan weten op het forum?