TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
20-5-2010 20:13:02
Wij wij wij! :) Enkele maandjes voor jullie.
Wij gaan waarschijnlijk kiezen voor geen receptie en diner. Er staan normaal geen (hoge) kandelaars op tafel. Onze fotograaf vind dit jammer, onze videograaf vindt dit dan weer geweldig .. tja.
|
|
Lena
30-10-2010
|
20-5-2010 20:22:05
Wij ook!!! :-) Wij houden geen receptie, maar wel een aperitief voor het eten. Dit is sowieso inbegrepen, maar je kan wel nog kiezen welke hapjes je neemt. Ik denk dat wij daar één klasse hoger nemen omwille van de hapjes. Wij kiezen voor diner aan tafel. Hadden eerst gedacht om voor buffet te gaan omdat er dan wel voor iedereen wat wils is, maar de eigenaar is daar zelf ook geen echte favoriet van. Dit omwille van het feit dat je dan met veel saus moet werken omdat anders je gerechten uitdrogen en dan verlies je toch wel wat van je gerecht. Bovendien kan je dan ook geen mooie bordjes presenteren. Daarbij: het eten in het Daemshof is zo geweldig lekker dat iedereen dit sowieso lust, wat het ook is! Moest je dit nog niet gedaan hebben, ga dan op een zondag zeker eens eten. Het menu vind je op hun website. De eigenaars zijn dan zelf ook aanwezig en dan kan je hen alles vragen wat je nog wil weten. Ik tel alvast af naar 30 oktober: nog 162 dagen! :-)
|
|
Lena
30-10-2010
|
20-5-2010 20:24:09
Wij ook!!! :-) Wij houden geen receptie, maar wel een aperitief voor het eten. Dit is sowieso inbegrepen, maar je kan wel nog kiezen welke hapjes je neemt. Ik denk dat wij daar één klasse hoger nemen omwille van de hapjes. Wij kiezen voor diner aan tafel. Hadden eerst gedacht om voor buffet te gaan omdat er dan wel voor iedereen wat wils is, maar de eigenaar is daar zelf ook "geen echte favoriet" van. Dit omwille van het feit dat je dan met veel saus moet werken omdat anders je gerechten uitdrogen en dan verlies je toch wel wat van je gerecht. Bovendien kan je dan ook geen mooie bordjes presenteren. Hoewel ik er van overtuigd ben dat dit ook nog wel heel lekker zal zijn!!
Daarbij: het eten in het Daemshof is zo geweldig lekker dat iedereen dit sowieso lust, wat het ook is! Moest je dit nog niet gedaan hebben, ga dan op een zondag zeker eens eten. Het menu vind je op hun website. De eigenaars zijn dan zelf ook aanwezig en dan kan je hen alles vragen wat je nog wil weten. Ik tel alvast af naar 30 oktober: nog 162 dagen! :-)
|
|
Astrid
9-7-2011
|
20-5-2010 20:26:23
Dag Lena en Kim
We zijn al eens gaan proeven op een zondag en het was inderdaad prima!!
Wij gaan waarschijnlijk ook opteren voor een diner... De presentatie is idd mooier en verfijnder! Bovendien komen ze misschien aan tafel toch ook nog eens vragen of je nog wat extra wil?? Dus de grote eters zullen ook wel aan hun trekken komen denk ik?
Ik was de samenstellingen die voorgesteld worden in de brochure al eens aan het bestuderen, maar ik kan niet kiezen voorlopig :p
Groetjes!!
PS: Nog veel aftelplezier :)
|
|
Kim
21-5-2011
|
20-5-2010 20:35:10
Lena, helemaal 't zelfde bij ons eigenlijk :) Hebben ook altijd gezegd "buffet" maar bij Daemshof lijkt het ons toch beter om gewoon een menu te nemen .. Voor het aperitief gaan we ook 1 trapje hoger nemen. Wij zijn er nog niet gaan eten maar zijn zeker nog van plan dit te doen. Astrid, Wilfried verzekerde ons dat iedereen zéker genoeg gegeten ging hebben, ze komen een aantal keer langs met soep, garnituur, vlees enz.
Morgen is het nog exact 1 jaar !!! :)
|
|
Astrid
9-7-2011
|
20-5-2010 20:56:14
@ Kim: Ik tel ook af naar exact 1 jaar, dat is toch net ietsje dichterbij als nu! Hier nog 414 dagen!!! Maar dat is dan des te meer genieten van de voorbereiding he :)
Veel plezier nog!
|
|
Lotte
|
20-5-2010 21:11:12
|
|
Kim
21-5-2011
|
21-5-2010 0:04:28
Lotte: dat is de meest idiote reactie die 'k hier ooit gelezen heb .. Ga er eens langs en je zult wel anders praten. Wat heeft een kandelaar nu in godsnaam te maken met of een zaal al dan niet een "top" zaal is.
|
|
Kim
9-4-2010
|
21-5-2010 7:58:30
Hallo,
Op 09 April heb ik mijn feest in Daemshof gedaan. We hebben voor een standaard formule gekozen . Das zeker goed genoeg! 's Avonds hadden we een diner. Het eten was zeker GESLAAGD!! Ze komen idd 2 keer langs met alles. Op de eretafel stonden er 2 kandelaars. Daemshof voorziet ook een menukaart en bloemen. Enkele mindere punten waren:
* Wilfried zei dat het ' grote' dessert buffet zou blijven staan tot 04 uur. Er stond idd een tafel met dessert tot 04.00 uur maar da was maar een klein tafeltje ergens in een hoekje.
* De dj vonden we echt niet goed! Was zijn 400 euro niet waard!! Hij stond daar als een plant. TIP geef zeker een (lange) lijst mee met de nummers die jullie willen horen!! Dan komt het wel in orde :)
* 07 dagen na onze trouw kregen we een onsympathieke mail van de Wilfried. Hij vroeg waarom het geld nog niet gestort was. Terwijl er op de factuur duidelijk stond dat je 30 dagen de tijd had om te betalen! Dat vonden we schandalig!!
Maar ik wil u niet afschrikken hoor, want al bij al was het een fantastisch feest, met lekker eten en drinken! En de zaal/ tuin op zich is ook super gezellig!
|
|
Kim
21-5-2011
|
21-5-2010 8:10:35
Kim, wat voor muziek speelde de DJ dan? Wat was zijn naam? Moet zeggen dat hij al serieus duurder geworden is dit jaar ;)
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
21-5-2010 8:13:56
Lotte,
dat vind ik inderdaad ook een idiote reactie hoor!
|
|
stephanie
4-9-2010
|
21-5-2010 11:43:59
Hey,
Wij ook. Gaan waarschijnlijk voor de gewone formule voor de receptie en een menu.
Is het niet DJ Danny? Ik dacht dat hij 500 euro kostte?? Heb ik dan zo verkeerd gezien...
Hmm om nu nog een andere dj te zoeken...
|
|
Lena
30-10-2010
|
21-5-2010 16:36:45
Hey! Heb van de DJ ook al andere zaken gehoord hoor! Dat hij wel goed was en wel voor heel veel sfeer en ambiance zorgde. Daarnaast vrees ik dat we het er toch mee zullen moeten doen, want zoals ik toen begrepen had, is de DJ aan de zaal verbonden en kan je niet vrij kiezen wie je neemt. Zijn installatie zou ook afgestemd zijn op de rest van het decor... De DJ kost bij ons ook 500 euro. Misschien is dat dan een duurdere en een betere! :-)
|
|
Astrid
9-7-2011
|
21-5-2010 17:23:16
Hoi
Het zal wel dezelfde DJ zijn denk ik, maar die zullen hun prijzen ook wel opslaan :) Ik geloof dat wij zelfs meer dan 500 euro moeten betalen voor 2011... Net als de menu's van Wilfried zal ook de huisDJ de nodige opslag vragen he :)
Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat de DJ zijn job kent en het wel goed gaat doen? En we kunnen de tip van Kim altijd toepassen: voldoende suggesties van liedjes geven!
Succes nog!
|
|
Kim
21-5-2011
|
21-5-2010 18:13:42
Ja inderdaad, voor 2011 is het geloof ik 550 .. Ach, 'k heb alle vertrouwen in de DJ, we zullen hem wel goede richtlijnen geven ;)
|
|
Laura
|
21-5-2010 19:34:08
de DJ is helemaal niet goed bij Daemshof. Hij is alles behalve up to date... en dat voor 500 euro! Als jullie dat allemaal willen neertellen daarvoor dan... Geef dan maar een playlist door.
Daarbij moeten jullie ook opletten: wij zijn daar dus naar een feest geweest en de drank 's avonds was per stuk te betalen -> ze kwamen om de minuut (getimed) vragen of we nog iets zouden drinken. Dat was heel vervelend! En kostelijk voor de trouwers.
|
|
Astrid
9-7-2011
|
21-5-2010 21:06:23
Je kan ook kiezen voor all in formule, dus dan drinken de gasten wat ze willen...
Voor de DJ: we zullen hem wel genoeg richtlijnen geven en er het beste van maken!
Groetjes
|
|
Kim
21-5-2011
|
21-5-2010 22:38:29
Wat een fijn topic wordt dit toch ;) Tss.
Er is inderdaad een all-in formule tot 4u (die wij ook gaan nemen).
|
|
Kim
9-4-2010
|
26-5-2010 10:52:36
Hoi toy,
Ja het was dj Danny. Hij koste ons idd 500 EURO. Zolang je hem een goeie lange speellijst geeft komt het in zeker in orde :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|