Terug naar overzicht
Hey hey !! Hier ook nog 21 dagen op de teller !! Zenuwachtig nog niet echt... Eerder het gevoel dat een kind heeft als hij voor de poort van een pretpark staat en niet meer kan wachten tot hij binnenkan... :-) Ook ik heb mijn vrijgezelle op 29-05 - Weet jij al wat je gaat doen?? Grtjs en Succes
Hey! Das leuk! Tis idd meer zo een gevoel, wat zenuwachtig maar het ongeduldige is net iets groter :) Van mij mogen de dagen nu echt wel supersnel voorbij gaan! Dinsdag mijn proefkapsel, ben ik ook razend benieuwd naar! Heb al een eerste proef laten doen, maar dat was enkel met de speldjes, zonder krollen. Nu word het dus MET krollen :) Het enige dat ik weet is dat we na het hele gebeuren nog naar een disco gaan, maar voor de rest, geen idee! En jij?? Vele groetjes, en ook voor jou/jullie veel succes!
Ik heb ook géén idee ??? !!! ??? Het enige dat ik weet is dat het blijkbaar een hele dag gaat duren ??? Eerst was het voorzien voor 05 juni maar omdat dit de laatste zaterdag voor de trouw was en ik dus al een heel aantal afspraken had opstaan (laatste details zaal, laatste pas kleedje etc etc...) hebben ze het dus verplaatst naar volgende week??? Ben echt benieuwd ??? Heb echt Totaal Geen idee wat ze me gaan aandoen??? Ik heb vorige week zaterdag mijn eerste proef voor het kapsel gehad !! Was meteen verkocht, echt héél tevreden van !! Als het nu ook maar zo goed lukt op de 12e !! :-) Grtjs en laat weten hoe het geweest is en wat ze U hebben laten ondergaan??? Lol
5 juni is wat kort hé, die week voor de trouw zal het sowieso al druk genoeg zijn. Bij mij dezelfde reden waarom ik 29 mei heb gekozen! De hele dag? Wow! Ben eens benieuwd wat ze allemaal met je gaan uitsteken dan Ik heb sowieso een vrij speciale vrijgezelle, want ik & mijn toekomstige doen onze vrijgezelle samen. Wij zijn niet echt te vinden voor de aloude tradities We weten wel dat we om 18.45 moeten klaarstaan thuis, iemand zal ons oppikken EN we moeten opdrachten tegen elkaar uitvoeren, lijkt me wel leuk! Hier ook totaal benieuwd hoor! Tel even hard af naar de vrijgezelle als naar de trouw zelf eigenlijk! Zal wel leuk zijn allemaal, gewoon genieten is de boodschap! Echt leuk te horen dat je proefkapsel zo goed geslaagd is! Heb je alles opgestoken? Zal ik zeker doen! En jij hetzelfde hé, ben wel benieuwd!
:-))))) Is inderdaad ook een heel leuk idee !!! Zo samen opdrachten tegen mekaar... Hahaha is de eerste keer dat ik dat hoor !!! Echt een goed idee... Ik heb er echt geen flauw idee van ??? Maar echt traditioneel zal het niet worden !!! Alhoewel ik niet echt iets te zeggen had, houden ze wel rekening met wat ik absoluut NIET zag zitten (bv. als pipi langkous of iets anders snoepjes lopen verkopen... wil ik echt niet hoor !!) Mijn kapsel, wel nee niet volledig opgestoken - alles naar één kant met een losse krul over de linkerschouder (heb door een vriendin extensions laten zetten waardoor dit mooi lang tot aan de borst valt...) Verder heb ik nog zo een grote maanvormige spelt met dezelfde parels als op mijn kleedje + swarovski steentjes die alles dan mooi opzij moet houden.... Jij?? Grtjs
Ja, wij vonden het ook wel iets hebben :)) Tis eens iets anders hé Onze openingsdans word ook geen traditionele slow, maar een "act" op het liedje The way you make me feel van Michael Jackson :)) En dan erna wel een mooie slow :)) Je ziet, niet alles traditioneel dus! Maar we voelen ons hier heel goed bij en das het belangrijkste. Wil ik ook niet hoor zulke dingen, heb mijn getuige ook gezegd dat ze niet TE ver moet gaan, we zullen wel zien! Lijkt me héél erg mooi! Mijn haar is vanzelf vrij lang, ik laat dus enkel krollen zetten en bovenop word het lichtjes opgestoken met parels, dezelfde als van mijn halsketting. denk wel dat het een mooi resultaat zal zijn maar toch nog effe afwachten tot dinsdag met het proefkapsel! Groetjes
Hier ook een bruidje van 12/6/10 ! Maar dan wel zonder vrijgezelle... we hebben er zelf voor gekozen niks speciaals te doen. Ik heb mijn kleedje al, proefkapsel laat ik op 29/5 nog eens doen en verder denk ik met alles zo goed als rond te zijn. Hoop ik toch :-)) En net zoals jullie, ben ik niet echt zenuwachtig, maar eerder ongeduldig.Het mag gerust morgen ineens de 12e zijn, we zijn er allebei klaar voor :-) Het enige minpunt is dat mijn vriend is opgeroepen voor de verkiezingen bij te zitten, dat hebben we toch even tegengeschreven... maar nog geen antwoord gehad. Spannend! Hoop dat hij niet na onze eerste "huwelijksnacht" al om 7u aan het stembureau moet staan... groetjes!
Nog een bruidje van 12/06! :)Leuk te horen dat alles zo vlot verloopt! Veel succes nog alvast! En ik hoop echt voor jullie dat je toekomstige niet moet gaan zitten. Dat zou wel héél erg zijn... Ik vind het al erg genoeg dat ik mijn stem moet gaan uitbrengen de dag na mijn huwelijk. Heb me zelfs al afgevraagd of ik geen verlet kan krijgen! Groetjes