Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen proefdruk op papier?

21-5-2010 11:48:22
Hoi bruidjes/gommetjes,

Krijgen jullie een proefdruk op papier? Gisteren zijn we naar de drukker geweest en blijkbaar doen ze dit niet.
Omdat ik twijfelde tussen twee verschillende soorten papier én de kleur van het lettertype dachten we om er gewoon eentje te kiezen, te wachten op de proefdruk en misschien nadien toch het andere te nemen. Nu moeten we gewoon een wilde gok maken, is dit normaal?

Groetjes

Stephanie

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1631

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik21-5-2010 12:04:19

Neen hoor is niet normaal !!! Normaal gezien doen ze altijd wel een proefdruk !! Bij onze drukker toch...

We hebben er wel 1 euro 75 voor moeten betalen maar goed, maakt niet uit... we hadden het tenminste gezien...

Ik zou er toch op staan hoor !!! Stel je voor dat het totaal niet is wat je ervan verwacht !!! Ze moeten daarom de rillingen ed. er niet bijdoen of het snijwerk, maar tenminste het papier en de kleur??? Kost de drukker toch niets???

Informeer maar goed...

Succes !!

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik21-5-2010 12:14:17

Ik denk dat dit wel normaal is. er is hier reeds een topic rond geweest.
Bij ons was het ook gewoon de proefdruk op gewoon papier en doorgestuurd via pdf.

ze maken een voorbeeld op de computer met de juiste namen en teksten.
vaak drukken ze dit niet af op de uitnodiging die jullie gekozen hebben.
soms wel, vaak met bijbetaling.

volgens mij is dit wel (vaak) de gewone gang van zaken!!
Informeer eens bij de drukker he.

succes!

Groetjes,
Inge

angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-5-2010 12:24:18

ik heb een proefdruk per mail gekregen.
en ik kon zo nog veranderingen doorsturen.

groetjes Angela

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik21-5-2010 13:04:18

Hey Stephanie,
Wij hebben het eerste voorstel op gewoon papier gekregen, het definitieve ook. Er tussen hebben we over en weer gemaild en werden PDF's gestuurd.
In ons geval zou het € 100 instelkosten kosten, om de uitnodiging op het juiste papier, op het juiste formaat af te drukken. Daar zijn we toch niet op ingegaan.

Els
7-8-2010
 Meld misbruik21-5-2010 13:10:28

Wij hebben ook alleen een proefdruk in mail gehad, we hebben dan enkele veranderingen gevraagd en na de 2de proefdruk hebben we gezegd dat het goed was. Had het zelf niet gezien op papier, maar ben ze nu gisteren gaan halen en ze zien er supermooi uit :-)

Groetjes
Els

gina
9-7-2010
 Meld misbruik21-5-2010 13:11:30

Bij ons is alles via pdf bestand doorgestuurd
dus ook niets op papier gezien.

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik21-5-2010 14:55:18

hey,
wij hebben de onze ook via mail gekregen! nu wij hebben geen speciaal papier dus weet niet hoe het dan gaat! maar ze zijn mooi en ze zijn helemaal hoe wij het ons hadden ingebeeld!
grtjs jessie

Nathalie
4-9-2010
 Meld misbruik21-5-2010 15:51:25

Ik ben vandaag onze uitnodigingen gaan halen.. Onze proefdruk was op gewoon wit papier. Dus het effect konden wij ook niet op voorhand zien. Maar je hebt je kaart toch voordien gezien? Enkel niet met je eigen tekst.

lindsay
7-8-2010
 Meld misbruik21-5-2010 17:53:36

heyhey,

Wij hebben onze kaart laten ontwerpen en nadat we de proefdruk op pdf goedgekeurd hadden, hebben wij wel een echte druk gehad. De uitnodigingen waren wel niet helemaal uitgesneden en ook niet alle vouwen waren erin.

Je kan dit dus zeker vragen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-5-2010 19:14:25

Ook bij ons hebben we geen proefdruk 'op papier' gezien, maar wij hadden onze uitnodiging gekozen in de boeken en enkel de tekst veranderd. Voor de rest bleef alles hetzelfde (zelfde papier, zelfde lettertype, zelfde kleur van inkt). Als je echter vanaf nul begint (bv. met een eigen idee), dan zou ik het wel graag eens zien...

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik21-5-2010 19:31:48

Ik heb ook een proefdruk per mail gekregen.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info