Terug naar overzicht
Hi Ann,Wij zijn ook gaan kijken in die zaal maar hebben uiteindelijk toch voor 't Bevershof in Bilzen gekozen. (Na alle zalen in Limburg te zijn afgegaan :))Persoonlijk vind ik de loft een hele mooie zaal maar vond het een beetje spijtig dat er praktisch geen ramen instaan... zeker omdat wij midden in de zomer trouwen. (wou ik perse een terras)Moest ik in de herfst/ winter trouwen - dan zou ik er wel voor gekozen hebben... maar dat is persoonlijk natuurlijk.Veel succes met de keuze van je zaal!Groetjes,Tanja22/07/2006
Hoi,Wij zijn ook naar de loft geweest toen we op zoek waren naar een zaal. We zijn er op een avond gaan eten en hebben toen info gevraagd. Blijkbaar kon er ons alleen iemand te woord staan op woensdag( wat voor ons onmogelijk was) Een andere mogelijkheid konden ze niet bedenken "omdat de baas het zoooo druk heeft". Uiteindelijk zijn we niet in zee gegaan met de mensen van de loft omdat ze echt niet vriendelijk (ja zelf opdringerig) waren tijdens de telefonische contacten. Wij kregen hooguit een kwartiertje om alles te regelen en "natuurlijk het voorschot te betalen."Toen we nadien verder zochten en bij de baenwinning (Diepenbeek) aankwamen verschoten we van de vriendelijkheid en de gastvrijheid daar. We hebben echt geen spijt van onze keuze al was de zaal van de loft wel prachtig...Liefs,Saskia (1-4-6)http://users.poink.be/saskiaenjimmy