Terug naar overzicht
Hallo Karline,Ik ben van Herent afkomstig, maar ik ga naar de kapper in leuven gaan. De naam van het salon ken ik niet, maar het ligt in de diestsestraat recht regenover de schoenwinkel Plenty en naast de Free Record Shop. Ik ga daar altijd als ik mijn haar laat opsteken. Het zijn ook heel toffe mensen die open staan voor eigen ideeën en probeersels.Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.Sofie01/07/06
Hallohet kapsalon waar Sofie het over heeft is Sizoo. Ik ben er ook al geweest en het is heel goed meegevallen! Probeer het eens uit zou ik zeggen.Karolien08/04/06
Karline,Ik heb dezelfde vraag ook eens gesteld hier, en de antwoorden waren Sizoo en Haiti op de bontgenotenlaan. Ikzelf ben van Winksele. Mijn moeder zei iets van een kapper in Veltem, maar ik ken de naam niet meer. veel succes nog!Sofie14.08.06
Hallo Karline,ik ben kapper aan huis, misschien lijkt je dat ook wel wat.Meer info kan je terugvinden op www.hetvirtueelkapsalon.be of je kan me bereiken op het nummer 0479/41.70.70.Met vriendelijke groeten,Serge Claes