Terug naar overzicht
David is mijn vriend en Jani is ons zoontje van 2,5 jaar :-)
Ik heb toch wel wat bedenkingen... 1. 2u voor de kapper en een half uurtje voor de make-up is zeker niet in verhouding! Mijn kapper had +/- 3 kwartier werk en voor de make-up nog eens 3 kwartier (met gezichtsreiniging e.d.). Wat je ook kan doen, is dat jij je haar laat doen en je mama ondertussen de schmink en dan omgekeerd. Dan bespaar je je ook heel wat tijd. 2. Waarom komt de familie later? Als ik het goed begrijp is je mama er toch al... Dan kan je toch beter iedereen tesamen laten komen, niet? 3. Op 25 min. eten is héél krap! Ook al is dat dan maar een broodje... Als je de mensen vroeger laat komen (samen met je man en zoontje), kan iedereen rustig eten (met ev. vooraf al een glaasje). 4. Ik vermoed dat je naast het stadhuis woont? Want je hebt maar 5 min. verplaatsing. Ik weet niet of je een ceremoniemeester hebt... Wij hadden er geen en moesten daarom 5 min. vroeger zijn, omdat de bode ons dan eerst opving voor wij naar de trouwzaal gingen. Hou daar ev. rekening mee. 5. Voor de trouw zelf 10 min. rekenen is ook héél krap! Er komen soms nog mensen bloemen afgeven en zo... Zeker als je niet voor de kerk trouwt. 6. Drink stadhuis: 5 min.?! Jij wil graag de hele suite op zijn kop zien? Ik hoop dat ze dan allemaal fruitsap drinken, want als ze op 5 min. hun glas moeten leeghebben... Ik zou toch je hele planning nog eens héél goed bekijken, hoor! Ik vrees dat dit anders een race tegen de tijd zal worden! Beter wat teveel tijd rekenen, dan dat je moet rushen van hier naar daar...
Ikzelf vind de planning ook krap hoor. hier onze planning. 6 uur naar kapper samen met mama en getuige (smink en haar) 8u 15 Aankomst fotograaf bij mama Bus gaat bruidegom halen 8u 30 Bruidegom met gevolg komt aan bij mama 9u15 klaarmaken vertrek 9u30 vertrek richting gemeentehuis 10u - 10u30 Gemeentehuis 10u30 - 11 u Familifoto's 11 u - 13U30 Suite eten + kindjes slapen 11u - 11u 45 Koppel eten 12u- 13u30 foto's kopel 13u40 Vertrek richting kerk 14u05 - 15u 40 Misvering 16u vertrek richting Feestzaal 17u - 18u30 eerste receptie 19U - .... Aankomst avondgasten 22u - ... Aankomst laatavondgasten Groetjes
@ Véronique: hartelijk bedankt voor je hulp ! Heb idd wat veranderd :-) heb de familie dus vroeger laten komen Zou deze planning beter zijn ?? 07u00 Jani wakker 07u30 David en Jani naar Herzele 08u00 Kapper mama en ik 5 min rijden 09u00 Debra Make-up zelf doen 09u30 David om boeket en corsages 09u30 Mama Make-up zelf doen 10u00 Debra kleed aandoen ong 10 min 10u30 Aankomst Davd, Jani en familie 11u00 Foto's met oldtimer en Jani te voet gaan 12u00 Lunch mama klaar maken 12u55 Vertrek naar stadhuis 2 min rijden 13u00 Trouw stadhuis 13u15 Drink standhuis ong 30 min 13u15 Jani slapen met mama ong 2 u slapen 13u45 Familie naar park Breivelde familie iets drinken terwijl ze wachten op ons14u00 Foto's Manege 10 min rijden 15u30 Foto's Breivelde met familie 10 min rijden 17u00 Thuis opfrissen en MU 17u30 Aankomst feestzaal 3 min rijden 18u00 Aankomst gasten 19u00 Begin diner
Dit ziet er inderdaad al realistischer uit! :-) Ik zou toch eerder op 10 min. rekenen om naar het stadhuis te rijden: je weet nooit hoe het verkeer onderweg is, of je zoontje plots nog naar het toilet moet,...