Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

UITNODIGINGEN VERDELEN

22-5-2010 11:50:06
hoi allemaal,

Als ik jullie zo allemaal hoor hebben jullie nog veel werk nu ik trouw op 17/9/2010 en bij ons is alles bijna rond.
Maar wij zijn al 13 jaar samen en niemand verwacht nog dat wij trouwen we hebben dit dan ook maar een 4 maand geleden beslist.
Nu de ouders weten het al en broers en zussen, maar tantes en nonkels en vrienden en kennissen die weten het zo hier en daar iemand dus wij zouden onze uitnodigingen nu beginnen uitdelen wat denken jullie daarvan of is dat te vroeg.

een zenuwachtige Dominique

dominique
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 759

Nathalie
4-9-2010
 Meld misbruik22-5-2010 12:47:14

Dag Dominque,

Onze uitnodigingen gaan over zo'n dikke week de bus op.
Wij trouwen zo'n 2 weken voor jullie, dus ik vind het zekers niet te vroeg.
Je moet er rekening mee houden dat er mensen op reis gaan tijdens de zomermaanden, en ook zij moeten de kans krijgen om te kunnen antwoorden op je uitnodiging.

Groetjes,
Nathalie!

Ester
18-9-2010
 Meld misbruik22-5-2010 14:33:54

Hey Dominique,

Wij trouwen 17 en 18 september en de uitnodigingen gaan de tweede helft van juni op de bus. Zoals Nathalie zei om rekening te houden met bouwverlof en vakanties...

Groetjes!

vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik22-5-2010 15:59:50

Hey Dominique,

wij trouwen ook op 17/9/10 en bij ons is ook alles rond, ik moet er wel bijzeggen dat ik al van vorig jaar november alles aan het regelen ben. Wij trouwen enkel voor de gemeente aangezien hij al is getrouwd geweest en ook omdat wij al 8 jaar al samen zijn en al 2 bengels hebben. Ik ben van plan om begin juli de uitnodigingen op te sturen en ze moeten vóór eind augustus bevestigen

groetjes

dominique
17-9-2010
 Meld misbruik22-5-2010 16:18:29

hoi allemaal

Bedankt voor de reacties en aan allen een proficiat.

Ook bedankt om een kleine bevestiging te geven nu ben ik zeker we beginnen te verdelen.

groetjes
Dominique

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik22-5-2010 19:13:36

Hallo

Wij trouwen een weekje eerder en bij ons gaan ze over 2-3 weken op de bus, ook owv het verlof dat er dan aankomt.

groetjes
Maureen

dominique
17-9-2010
 Meld misbruik23-5-2010 11:47:37

hoi

Is er toevallig iemand van jullie die ook in Gent trouwt die dag?

Wij anders wel tegen 14.10 dus wie weet zijn we voor of na jullie wel.

groetjes
Dominique

ilse
17-9-2010
 Meld misbruik24-5-2010 14:40:51

we trouwen ook op vrijdag 17/09/2010 en bij ons had de drukker gezegd de uitnodigingen tegen de eerste week van juli te verzenden maar als ik het zo lees is dit precies vrij laat.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info