Terug naar overzicht
Dag Dominque, Onze uitnodigingen gaan over zo'n dikke week de bus op. Wij trouwen zo'n 2 weken voor jullie, dus ik vind het zekers niet te vroeg. Je moet er rekening mee houden dat er mensen op reis gaan tijdens de zomermaanden, en ook zij moeten de kans krijgen om te kunnen antwoorden op je uitnodiging. Groetjes, Nathalie!
Hey Dominique, Wij trouwen 17 en 18 september en de uitnodigingen gaan de tweede helft van juni op de bus. Zoals Nathalie zei om rekening te houden met bouwverlof en vakanties... Groetjes!
Hey Dominique, wij trouwen ook op 17/9/10 en bij ons is ook alles rond, ik moet er wel bijzeggen dat ik al van vorig jaar november alles aan het regelen ben. Wij trouwen enkel voor de gemeente aangezien hij al is getrouwd geweest en ook omdat wij al 8 jaar al samen zijn en al 2 bengels hebben. Ik ben van plan om begin juli de uitnodigingen op te sturen en ze moeten vóór eind augustus bevestigen groetjes
hoi allemaal Bedankt voor de reacties en aan allen een proficiat. Ook bedankt om een kleine bevestiging te geven nu ben ik zeker we beginnen te verdelen. groetjes Dominique
Hallo Wij trouwen een weekje eerder en bij ons gaan ze over 2-3 weken op de bus, ook owv het verlof dat er dan aankomt. groetjes Maureen
hoi Is er toevallig iemand van jullie die ook in Gent trouwt die dag? Wij anders wel tegen 14.10 dus wie weet zijn we voor of na jullie wel. groetjes Dominique
we trouwen ook op vrijdag 17/09/2010 en bij ons had de drukker gezegd de uitnodigingen tegen de eerste week van juli te verzenden maar als ik het zo lees is dit precies vrij laat. groetjes