Terug naar overzicht
Beste Kelly, Wij zitten er heel veel met verschillende huwelijksfeesten,steeds dik in orde,enorm vriendelijk personeel,enorm lekker eten,uitstekende bediening. Zou zeker niet twijfelen. Veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk. Mvg, Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Hoi, Wij hadden daar ook een optie genomen, maar hebben uiteindelijk voor een andere gekozen. Wij waren niet overtuigd van de klassieke zaal. Voor de rest is dit een uitstekende keuze! Zeker niet duur (als je zo'n menu neemt) en héél lekker!
Bij ons hetzelfde als bij Katrien, hadden ook een optie genomen. Maar waren niet overtuigd door de klassiekere zaal.We zijn er wel al naar een trouwfeest geweest en alles was tip top in orde! Je kan er eigenlijk niet beter hebben hoor. En als je er niet omgeeft dat de zaal aan de klassieke kant is dan zou ik ervoor gaan! groetjes
Hoi! Doen!! Wij trouwen er binnen een kleine 2 maanden! Wij waren meteen weg van de zaal, beetje hoevestijl hé. Echt over alles zijn wij tevreden, de besprekingen verlopen steeds heel erg vlot, met alles kan rekening gehouden worden, aanpassingen van menus zijn ook geen probleem etc. Een heel groot pluspunt vinden wij ook is dat de dessertbuffet niet weggehaald wordt; blijft dus de GANSE nacht staan! zalig :-D Ik zie het volledig zitten om daarte gaan! Succes ermee!!
Hallo, Mijn vriendin haar feest was in ten dauwe en inderdaad alleen maar goed nieuws. Het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat het allemaal lange tafels waren en ik verkies ronde tafels om met iedereen te kunnen babbelen, maar dat verschilt. Ons feest vindt binnenkort plaats in Salons Denotter, gewoon omdat dat voor ons dichter in de buurt is en ook super is. Succes. Heidi
Ivm die tafelschikking; dat kun je kiezen, bij ons gaan het ronde tafels zijn. Hangt af van hoeveel gasten er zijn.
Wij hebben ook vorige week definitief beslist om ons feest daar te houden. Op 25-06-2011. Wij gaan voor de all-in bbq formule, en hopelijk zal het mooi weer zijn zodat we wat kunnen genieten van de prachtige tuin!!
Wij hebben ondertussen ook de zaal vastgelegd. Wij gaan voor het italiaans walking dinner.