Terug naar overzicht
Hoi Ja, er bestaan er in hartvorm: in AVA verkopen ze er!! Groetjes
Ik ga er zelf eentje maken. Gewoon een doos van flessen wijn en deze met mooi effen inpakpapier inpakken en dan daar een collage opkleven van fototjes van ons.
je kan dat in alle dozen die je maar wil steken, je hebt er ook met een gleuf in, die kan je bv in Ava of bij het Bruidsparadijs kopen. Je kan ook gewoon een schoendoos versieren en er eventueel een gleuf in maken, das iets budgetvriendelijker:) Wij hebben een koffertje van de xenos voor 7 euro. groetjes, Kristien
hey,zoals hier boven al gezegd bij ava papierwaren je hebt ze in hartvorm, kistjesvorm en een gewoon vierkant!of moest je een ceremoniemeester hebben of er al iets bij gehuurd hebben die hebben die enveloppendozen ook en bij de ene kan je ze huren en bij de andere kan je ze ook kopen!grtjs jessie
Hey, Bij ons heeft de feestzaal dit, in de vorm van een grote postbus, echt leuk!
ik laat de mijne maken in hout, een hondenkot (grote dierenvriend héhé.) Is ook een beetje ons thema daarmee.
Wij nemen zo'n printerpapier-doos & hebben die ingepakt in kadopapier & met foto's beplakt! :)
http://www.styleyourwedding.be/shop/index.php Op deze website kan je verschillende enveloppendozen vinden. Groetjes
http://www.styleyourwedding.be/shop/index.php
Wij hadden een ladekistje met 3 lades, zodat ik de enveloppes al een beetje kon sorteren (vrienden - familie - collega's). Soms zijn er mensen die een envelop met geld afgeven, maar er geen kaartje bijsteken met hun naam. Jammer als je hen nadien wil bedanken. Ook al hoorde ik over 'lege enveloppes' (hadden wij gelukkig niet voor!).
Hallo, Wij hebben een oude valies gekocht via kapaza en hebben die volgeplekt met prentjes van droom bestemmingen aangezien de cadeau tip " een bijdrage voor onze huwellijksreis zou leuk zijn" was. Dan is de valies toepasselijk e norigineel vonden we. En het heeft me 10 euro gekost terwijl zo een enveloppedoos 30 euro of meer kost !!! Groetjes,
We gaan bouwen binnenkort en het lief van mijn schoonzus is schrijnwerker, hij gaat ons huisje in maquette maken in hout, één dak met een gleuf en een slot en een ander dak zonder gleuf voor achteraf. vind het zelf wel origineel. groetjes