Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke kleur zouden jullie bij mijn kleed kopen?

22-5-2010 22:36:11
mijn kleed is een beetje wit met een gekleurd gedeelte( en mengeling van oud roze met bruinachtige tint)
wat zouden jullie nemen als pak voor de bruidegom? geen bruin of wit want dat vind hij niet mooi!

moeilijk he?

veda
1-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1366

Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik22-5-2010 22:43:21

Mijn partner heeft een grijs pak met een oud roze hemd, heel mooi en staat denk ik ook wel leuk bij jouw kleed :)

Groetjes

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik22-5-2010 23:06:02

Als jullie voor een kostuum gaan zien, kan het mss handig zijn om de kleuren die jij in je jurk hebt, mee te nemen. Stukje stof bvb en dan kan je kijken of het bij elkaar past. Of mag je toekomstige de kleuren mss niet weten? dan wordt het moeilijker

Els
17-7-2010
 Meld misbruik23-5-2010 8:41:32

Je hebt ook kostuuums die qua kleur eerder grijs met een bruine ondertoon zijn: niet volledig grijs-grijs, maar ook geen echt bruin kostuum. Qua hemd kan hij idd aansluiten bij het witte met een roze toets erin.

veda
1-1-2010
 Meld misbruik23-5-2010 11:44:43

vandaag nog es over gepraat met hem, vinden julie dat een zwart pak met wit hemd en witte das er bij kan?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-5-2010 13:08:00

Mijn man had een zwart pak, zwart hemd en een das in perfect de kleur van mijn rok (ijsblauw). Zo pasten we ook bijeen. Misschien kan je ook zoiets doen?

Giovanni

Meld misbruik25-5-2010 12:02:44

Zéker en vast geen zwart pak. Het contrast zou effectief te groot zijn. Dit is natuurlijk gebaseerd op het tijd van het jaar. Een zwart pak kan je aandoen indien je trouwt in de winter, echter in de zomer of herfst zou ik effectief opteren voor een donkergrijs of grijs-donkerbruin pak.

www.carbonella.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info