Terug naar overzicht
Hey, Wij gaan onze trouwring rechts dragen. In Antwerpen is dit gebruikelijk. Op andere plaatsen is het dan weer links. Voor beide bestaat een verschillende verklaring. Eigenlijk doe je dus gewoon je goesting groetjes
wij dragen ze links
Wij ook links, er werd vroeger gezegd dat er een ader van die hand naar het hart loopt. Ondertussen is bewezen dat dit niet zo is maar ik vond het toch een mooie gedachte en aangezien dat we toch geen voorkeur hadden...
Wij ook links om dezelfde rede als Evie. Groetjes
links, ook al komen we van Antwerpen ;-)
Wij zijn er nog niet uit..... We zijn ook van Antwerpen maar de gedachte dat het aan de kant van je hart is vind ik heel romantisch! xxx
Wij nemen ook links omdat dat de kant is van je hart. xxx
Hallo allemaal, Bedankt voor de reacties! Ik denk dat wij dan toch ook maar voor de linkerkant zullen gaan, de kant van het hart :) Groetjesxox
Links, omdat het zo moet...
Beste meisjes, ik heb zelf juweelontwerp gestudeerd en daar is altijd gezegd links voor de trouw, rechts voor de verloving. Als je het zelf anders wil, kan dit natuurlijk altijd... Groetjes, Charlotte
Ik links, mijn hubbie-to-be gaat hem rechts dragen :)
rechts, zijn van antwerpen, en bij ons draagt iedereen em rechts... en heb mijn verlovingsring links :)
Heb mn verlovingsring links en zal mn trouwring rechts dragen, gewoonweg omdat mn verlovingsring aan de rechterkant veel te groot is :) x Kitty