Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht naar bruidsschoenen

22-5-2010 22:59:43
Hey,

Ik ben op zoek naar niet zo'n tradionele bruidsschoenen. Ofwel had ik graag zwarte, rode of zwart - rode (combinatie) rijglaarsjes ofwel rode of zwart - rode (combinatie) pumps. Of iets in diene aard. Liefst rood met zwart gecombineerd. Ik heb wel verschillende schoenen op het internet gezien, maar ik zou ze liever in een winkel kopen. Dan je ze passen en in het echt is toch nog anders dan op een foto op een site. Weet er iemand waar ik zulke schoenen kan vinden? Ik weet het, het zal niet makkelijk worden :-)

vele groetjes!!

Carmen
20-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 465

kelly
23-7-2010
 Meld misbruik23-5-2010 0:00:34

Hallo Carmen,

Je moet zeker eens gaan kijken bij Tsjari in Breda. Ze hebben daar 2 collecties die je kan laten verven in elke kleur die je wil. Mijn schoenen moesten ook geverfd worden en de kleur was exact hetzelfde als het kleurstaal dat ik meegenomen had.
Ik heb daar ook één paar rijglaarsjes gezien maar weet nu niet of die geverfd konden worden. In ieder geval, het is een stukje rijden maar echt wel de moeite waard.
Het zijn ook supervriendelijke mensen die absoluut niet aandringen en die echt tijd
voor je maken.

Veel succes
Kelly

vanessa
24-9-2010
 Meld misbruik28-5-2010 20:13:53

hey Carmen

ik zelf heb ook geen traditionele schoenen gekocht. Mijn kleedje is kort en zwart/wit, dus ik wou ook leuke pumps voor erronder. Ik heb Chie Mihara's gekocht in Antwerpen. In hasselt (Labottega) hadden ze deze ook maar enkel in het wit.

Veel succes ermee

vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...