Terug naar overzicht
Hallo Carmen, Je moet zeker eens gaan kijken bij Tsjari in Breda. Ze hebben daar 2 collecties die je kan laten verven in elke kleur die je wil. Mijn schoenen moesten ook geverfd worden en de kleur was exact hetzelfde als het kleurstaal dat ik meegenomen had. Ik heb daar ook één paar rijglaarsjes gezien maar weet nu niet of die geverfd konden worden. In ieder geval, het is een stukje rijden maar echt wel de moeite waard. Het zijn ook supervriendelijke mensen die absoluut niet aandringen en die echt tijd voor je maken. Veel succes Kelly
hey Carmen ik zelf heb ook geen traditionele schoenen gekocht. Mijn kleedje is kort en zwart/wit, dus ik wou ook leuke pumps voor erronder. Ik heb Chie Mihara's gekocht in Antwerpen. In hasselt (Labottega) hadden ze deze ook maar enkel in het wit. Veel succes ermee vanessa
hey Carmen
ik zelf heb ook geen traditionele schoenen gekocht. Mijn kleedje is kort en zwart/wit, dus ik wou ook leuke pumps voor erronder. Ik heb Chie Mihara's gekocht in Antwerpen. In hasselt (Labottega) hadden ze deze ook maar enkel in het wit.
Veel succes ermee
vanessa