Terug naar overzicht
Hallo Leen, allereerst een dikke proficiat met je verloving! :) Er staat geen huwelijksdatum onder je naam ook niet dus ik denk dat je ergens iets hebt mis getypt :) Ga rechts bovenaan naar "Mijn account", dan accountgegevens aanpassen, en vanonder staat er ergens "bewerken" als je daar op klikt kan je het volgens mij wel aanpassen. Veel succes met alle voorbereidingen, geniet er van! Groetjes
Bedankt Kimberley, je had gelijk! Ik heb het aangepast. 5 november 2011 is nu niet echt dichtbij, maar ik wou toch liever mijn echt aantal dagen zien aftellen :) Nog 530 te gaan dus! Voor jou is het niet meer zo ver hé! Nog eens bedankt voor de hulp en veel groetjes, Leen
van harte proficiat. Nu begint het regelelen en plannen. Ik heb nog131 dagen te gaan. De tijd is al snel voorbijgevlogen. groetjes Angela
Komt inderdaad héél dichtbij voor mij! Spannend hoor! En wees gerust, mat al de voorbereidingen zal het snel 5 november 2011 zijn :)) Héél veel succes gewenst! Groetjes
hoi leen ,welkom in de club...ik wil je een dikke proficiat wensen met je verloving!! Veel plezier hier en laat nog eens iets van je horen he xxx patricia
Hey, Ook van mij een dikke proficiat en welkom erbij. Het zal vlug gaan geloof me, bij ons nog 38 dagen op de teller. Groetjes Sabine
Hoi, Ne dikke proficiat!! Nu kan je inderdaad beginnen plannen en ik zeg altijd: je kan niet rap genoeg plannen om toch op het einde niet te veel stress te hebben. Wij trouwen nu zaterdag en ik ben de laatste hand aan het leggen met nog misboekjes!! Veel plezier !!
Bedankt voor de reacties, allemaal!Naomi, ik hoop dat het zaterdag een mooie dag wordt! Omdat wij dan schoolfeest hebben en ook voor jouw huwelijk natuurlijk :) Veel groetjes aan iedereen, Leen