Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 29 Mei

23-5-2010 11:57:04
Hoi,

Zijn hier nog bruidjes voor volgende zaterdag? Alles in orde, de zenuwen onder controle? Wij moeten nog een altijd kleine dingen regelen, maar ik zie voorlopig geen problemen! Alleen het weer dat weer zal keren, hopelijk blijft het toch droog!

Groetjes,
Karmen

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 558

Kim
29-5-2010
 Meld misbruik23-5-2010 12:21:32

Hey,

Wij trouwen volgende week zaterdag ook. De zenuwen vallen wel mee zolang ik ons ma nie aan de lijn krijg (die is zenuwachtiger als ik) of naar het weer kijk want da ziet er ook nie echt goed uit. Ik ben nogal een koukleum, dus ik vrees dat ik nen hele dag kou ga lijden want iets overaan doen is geen zicht.
'k moet nog wel wa doen, gelukkige is het morgen ook nog een verlofdag.

Groetjes

Kim

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik23-5-2010 13:09:58

Dat van die moeders klopt wel, daar heb ik ook heel wat last van! Ze is momenteel aan het belangrijke concept tafeldecoratie bezig, terwijl de zaal al bloemen & kaarsen voorziet, maar ik laat ze maar, dan is ze rustig! :) Ik heb mijn kleed wel pas vrijdag, daar heb ik wel een beetje stress voor, want ze hadden de sleep er vorige keer niet afgehaald & ik had het wel gevraagd, dus hopelijk is dat nu in orde!

Ik volg het weerbericht al een week, & voor zaterdag is het al elke dag veranderd, dus hopelijk verandert het nu nog één keertje in positieve zin! ;)

Ine
29-5-2010
 Meld misbruik23-5-2010 15:46:55

Hoi,
Voor ons is het zaterdag ook de grote dag. wij moeten enkel dinsdag nog nog met de zaal de tafelschikking bespreken. Voor de rest hebben we nog wat dingen te halen en koffer te maken voor de huwelijksreis, we vertrekken maandag in de zeer vroege morgen.
Ik had gezegd dat ik niet naar het weerbericht ging kijken, dat is het enige waar je toch niets aan te zeggen hebt, je moet het pakken zoals 't komt. ondertussen heb ik toch ook al twee keer gekeken.

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik23-5-2010 16:04:53

Ik wens jullie alvast een prachtige dag toe!

xxx

Sofie
28-5-2010
 Meld misbruik23-5-2010 16:39:58

Hallo,

Ik trouw vrijdag ( 28ste) en hier blijft ook alleen een paar details nog te regelen.

Ballonen en wegaanwijzing gaan ophangen, de bruidsmeisjes eens laten oefenen in de kerk en verder mijn valies maken want we vertrekken zondag op huwelijksreis naar Bali !

En hier is het net hetzelfde wat betreft de moeder -)die heeft tot nu toe meer zenuwe ndan ik lol

Groetjes en hopelijk schijnt de zon een beetje.

lynn

Meld misbruik23-5-2010 22:46:40

Ik trouw ook zaterdag! Heb ook stress maar gisteren een dagje ontstresst op mijn vrijgezellenavond! Super!
Ik moet ook nog wat details regelen, en naar de feestzaal. We maken er een tuinhuwelijk van met aansluitend receptie in onze eigen tuin dus dat brengt wel veel werk met zich mee.

Mijn jurk heb ik donderdag!

Nog veel plezier en genieten !

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik23-5-2010 23:31:01

Dan moeten we voor jous tuinfeest zeker voor mooi weer duimen! ;)

Naomi

Meld misbruik25-5-2010 10:08:42

Hoi,

Wij trouwen ook nu zaterdag!
Zenuwen vallen goed mee! Moet nog een klein aantal zaken doen en dan ben ik eigenlijk helemaal klaar! Alleen is het de donderdag kuisdag, want zaterdag komt iedereen bij ons thuis een klein hapje eten, dus het moet goed proper zijn.

Hopelijk inderdaad goed weer en iedereen maak er een fantastische dag van!!

Sharon
29-5-2010
 Meld misbruik25-5-2010 17:15:59

Hallo!

Van ons ook zaterdag de grote dag!! Amai wat zal ik blij zijn als het zover is...

Wij moeten morgen nog naar de feestzaal om de tafelschikking af te geven en morgenavond mogen we ook onze misboekjes afhalen. Dan zijn het nog zowat kleinere dingen dus eigenlijk valt de stress wel nog redelijk mee!

Hopend op een regenloze zaterdag!!

Veronique
29-5-2010
 Meld misbruik25-5-2010 21:25:22

Hey ,wij trouwen ook zaterdag 29 Mei,spannend de zenuwen gieren door mijn lijf 1 leuk detail we hebben vandaag de bevestiging gekregen dat we zwanger zijn!!!!!!! joepie!!!!!!! zal een emotionele dag worden en zeker omdat we nog niets mogen zeggen he.
Hopelijk is het goed weer!
Onze koffers aan het pakken want wij vertrekken donderdag 3 Juni op huwelijksreis naar Curaçao

Veel succes en geluk aan alle andere bruidjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...