Terug naar overzicht
Bij mij juist hetzelfde probleem. Maar ik maak er echt geen probleem van. Ik ga gewoon langs bij haar, ze begint al vroeger voor mij om op tijd klaar te zijn. Ik vind het zelfs ontspannend dat ik die dag eventjes uit het huis en uit de spanning ben. Mijn moeder gaat sowieso bij dezelfde kapster als ik. Dus zij gaat ook op die dag met mij mee. Maar zij heeft kort haar, dus moet dat enkel wat gebrusht worden. Verder heb ik geen zussen.En mijn schoonmoeder en schoonzus hebben ook allebei kort haar, dus weinig of geen werk. Ik denk zelfs dat zij niet eens naar de kapper gaan die dag.
Ik ga ook gewoon heel vroeg op de dag naar de kapster samen met mijn zus. En ik denk ook dat dit nog wel wat ontspannend zal zijn. Thuis zal er altijd een gespannen sfeer hangen, in de positieve zin wel te verstaan! Maar dan ben je nog even uit die drukte.GroetjesSofie
HeyIk ken dat probleem. Ik heb een supergoede kapper hier niet ver van mij (aan de kust), maar ik trouw in Antwerpen! Dus ik ga de dag van mijn trouw 's ochtends eerst naar de kapper (hij begint vroeger voor mij), en nadien naar Antwerpen. Dit betekent ook dat ik de laatste nacht niet in 'het ouderlijke huis' kan doorbrengen. Maar mijn beste vriendin en getuige blijft nu bij mij slapen, dus dat is ook speciaal.Ik heb ook even getwijfeld of ik een andere kapster zou zoeken in de buurt van mijn ouders. Maar ge moet zowiezo al op voorhand een proefkapsel laten maken, en deze kapper kent mij. Ik zou niet volledig vertrouwen hebben in iemand anders. Ik zou het ook grof vinden tegenover mijn kapper om op zo'n belangrijk 'haar'moment naar iemand anders te gaan.Dus ik zou gewoon naar de kapper gaan, ze hebben daar ook al hun materiaal en zo.GroetjesVicky09.09.06
Mijn kapster verschuift haar vaste klanten naar de namiddag zodat ze de hele voormiddag bij mijn thuis kan komen om de haren te doen.Ik vind dat als je jaren klant bent bij een kapster dat ze voor die ene keer best wel haar vaste klanten kan verschuiven. Groetjes,Tiziana