Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem kapster

20-1-2006 12:16:03
Dag bruidjes

Ik zit een beetje met een probleem voor mijn kapster. Ik ga al een paar jaar bij mijn vaste kapster, ik ben er dan ook heel tevreden van en zou het liefste hebben dat zij mijn haar doet op de dag. Nu vroeg ik haar gisteren of ze op onze dag een voormiddag kon vrijhouden om bij mijn ouders thuis ons haar (dat van mij, mijn ma en mijn zussen) te doen. Maar ze zei dat dat niet ging omdat zij haar vaste klanten heeft die op zaterdags komen. Nu zou ik dus zelf naar haar moeten gaan maar dan moet mijn ma ook zelf naar haar kapster gaan en mijn zussen ook en dat vind ik toch nogal veel tijdverspilling. Hoe doen jullie dat? Zou ik me nu toch een andere kapster nemen die wel de zaterdagvoormiddag thuis kan komen? Of gewoon dat iedereen naar zijn eigen kapster gaat?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 343

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-1-2006 12:22:16

Bij mij juist hetzelfde probleem. Maar ik maak er echt geen probleem van. Ik ga gewoon langs bij haar, ze begint al vroeger voor mij om op tijd klaar te zijn.

Ik vind het zelfs ontspannend dat ik die dag eventjes uit het huis en uit de spanning ben.

Mijn moeder gaat sowieso bij dezelfde kapster als ik. Dus zij gaat ook op die dag met mij mee. Maar zij heeft kort haar, dus moet dat enkel wat gebrusht worden. Verder heb ik geen zussen.

En mijn schoonmoeder en schoonzus hebben ook allebei kort haar, dus weinig of geen werk. Ik denk zelfs dat zij niet eens naar de kapper gaan die dag.

Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik20-1-2006 12:35:01

Ik ga ook gewoon heel vroeg op de dag naar de kapster samen met mijn zus. En ik denk ook dat dit nog wel wat ontspannend zal zijn. Thuis zal er altijd een gespannen sfeer hangen, in de positieve zin wel te verstaan! Maar dan ben je nog even uit die drukte.

Groetjes
Sofie

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik20-1-2006 13:13:36

Hey

Ik ken dat probleem. Ik heb een supergoede kapper hier niet ver van mij (aan de kust), maar ik trouw in Antwerpen! Dus ik ga de dag van mijn trouw 's ochtends eerst naar de kapper (hij begint vroeger voor mij), en nadien naar Antwerpen. Dit betekent ook dat ik de laatste nacht niet in 'het ouderlijke huis' kan doorbrengen. Maar mijn beste vriendin en getuige blijft nu bij mij slapen, dus dat is ook speciaal.

Ik heb ook even getwijfeld of ik een andere kapster zou zoeken in de buurt van mijn ouders. Maar ge moet zowiezo al op voorhand een proefkapsel laten maken, en deze kapper kent mij. Ik zou niet volledig vertrouwen hebben in iemand anders. Ik zou het ook grof vinden tegenover mijn kapper om op zo'n belangrijk 'haar'moment naar iemand anders te gaan.

Dus ik zou gewoon naar de kapper gaan, ze hebben daar ook al hun materiaal en zo.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik23-1-2006 8:54:12

Mijn kapster verschuift haar vaste klanten naar de namiddag zodat ze de hele voormiddag bij mijn thuis kan komen om de haren te doen.Ik vind dat als je jaren klant bent bij een kapster dat ze voor die ene keer best wel haar vaste klanten kan verschuiven.

Groetjes,
Tiziana

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...