Terug naar overzicht
Hey, We trouwen dit jaar in Ecavee en zijn tot nu toe zeer tevereden van de samenwerking. We hadden 4 traiteurs gekregen waarmee ze soms samenwerken zonder echt 'bindende' verplichting. Als je je emailadres achterlaat wil ik je gerust meer uitleg geven. Groetjes,
Hallo, Zoals altijd, ben ik het absoluut oneens met mr. FunFoto ... (Hoe kan hij weten wat goed of slecht is aan deze locatie zonder er naar een trouwfeest te gaan of zelfs maar iets te weten van prijzen ...) Wij zijn ook gaan kijken om ons huwelijk daar te doen ... Was toen nog niet volledig opgedaan maar was beschikbaar voor € 2500 (zonder eten, stoelen, enkel huur dus) ... En meneer was ook niet 100% vriendelijk ... Alles wat je wil zolang er mogelijkheid is, maar als je duidelijk maakt dat het toch wel veel geld is voor huur alleen ... mochten we toch redelijk vlug 'beschikken' ... Wel een pracht van een locatie en als geld geen probleem vormt, zou ik (desondanks) zeker niet getwijfeld hebben ... Groetjes Annelies
Hoi Annelies Waar gaat jullie trouwfeest nu door? En heb je nog tips voor mooie, betaalbare zalen in de buurt? Alvast bedankt Groetjes
Hoi Annelies
Waar gaat jullie trouwfeest nu door?
Hallo, Wij zijn een paar weken geleden ook gaan kijken naar Ecavée. Wel een toplocatie inderdaad maar we zijn toch niet zo tevreden over de service. Een wat vreemde garant die - naar ons gevoel - niet het beste voor heeft met zijn klanten. Zijn prijzen zijn ook niet al te transparant. Hij werkt bijvoorbeeld met een contract waar hij handmatig allerlei zaken in doorstreept, terwijl hij die veranderingen toch al lang had kunnen aanpassen. Op internet is er ook sprake van verschillende hotelkamers terwijl ze in het echt nog niet eens af zijn. Er is zo nog een hele waslijst van zaken waar we niet zo tevreden over zijn... (onmogelijk om hier allemaal op te sommen). De zaak wekt over het algemeen weinig vertrouwen. Het bestaat ook nog niet zolang en we hebben het gevoel dat ze weinig ervaring hebben met feesten. Heeft er nog iemand een soortgelijke ervaring met écavée, laat dan zeker iets weten. Groeten Annelien Vandewalle uit Kortrijk PS Met het bericht van Mister Funfoto ga ik dan ook echt niet akkoord... Dit bericht komt trouwens niet over als oprechte informatie van een klant maar als reclame voor Pascal Vansteenkiste.