Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip voor schoenen

23-5-2010 19:36:29
Hallo

Tot gisteren: een wanhopige zoektocht naar schoenen...
Zoals vaak werd aangeraden op dit forum heb ik de "klassieke" winkels bezocht (Van Loock, Tsjari & Gabrielli)
Wel als ik er eentje mag aanraden is het Gabrielli in Roeselare!

Niet alleen een heel groot assortiment van verschillende merken maar vooral zéér vriendelijk!
Op een bepaald moment stonden de drie verkoopsters de kleuren van mijn stukje stof te onderzoeken!

Dus voor diegenen die nog zoeken, ik heb geen spijt van de langere rit.

Gina

Gina
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1521

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-5-2010 23:08:47

Hey Gina,

Mn schoenen kwamen ook van daar, bij mij waren ze héél onvriendelijk.
Maar uiteindelijk heb ik er wel m'n goesting gevonden en dat was het belangrijkste.

NELE
3-9-2010
 Meld misbruik24-5-2010 7:02:54

Hebben ze daar ook de schoenen van het merk Nina Fiarucci? Die hadden ze bij Van Loock niet :(.

Alvast merci !

bride
5-6-2010
 Meld misbruik24-5-2010 9:08:57

ja hoor. dat merk staat ook op hun website vermeld. http://www.gabrielli-roeselare.be/index_nl.html . persoonlijk heb ik er mijn smaak niet gevonden, maar wel bijna half onze suite heeft daar hun schoenen gekocht.

Gina
18-9-2010
 Meld misbruik24-5-2010 14:18:52

Hallo Nele, ik dacht het wel! Maar 100% zeker ben ik niet meer (staat idd wel op de site). Heb niet zo zeer naar de merken gekeken...was op zoek naar iets specifieks qua stijl.
Hey Marieke, t zal mss wel al eens mindere dag zijn?

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik24-5-2010 17:04:14

Hallo.

Ik heb er zaterdag ook mijn schoenen gevonden. Misschien hebben we elkaar er wel gezien. De eerste verkoopster die ik had was niet zo vriendelijk maar de tweede wel.

Groetjes Keshia.

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik25-5-2010 15:35:20

Hallo,

Mag ik even weten wat de prijzen daar ongeveer zijn ? Ik hou niet zo van klassieke trouwschoenen, maar hoop misschien van daar iets te vinden ... Eigenlijk zoek ik een gewone schoen met hak zonder veel tralala aan. Iemand een idee of ik dat daar kan vinden ?

Groetjes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...