Terug naar overzicht
Hey Gina, Mn schoenen kwamen ook van daar, bij mij waren ze héél onvriendelijk.Maar uiteindelijk heb ik er wel m'n goesting gevonden en dat was het belangrijkste.
Hebben ze daar ook de schoenen van het merk Nina Fiarucci? Die hadden ze bij Van Loock niet :(. Alvast merci !
ja hoor. dat merk staat ook op hun website vermeld. http://www.gabrielli-roeselare.be/index_nl.html . persoonlijk heb ik er mijn smaak niet gevonden, maar wel bijna half onze suite heeft daar hun schoenen gekocht.
Hallo Nele, ik dacht het wel! Maar 100% zeker ben ik niet meer (staat idd wel op de site). Heb niet zo zeer naar de merken gekeken...was op zoek naar iets specifieks qua stijl. Hey Marieke, t zal mss wel al eens mindere dag zijn?
Hallo. Ik heb er zaterdag ook mijn schoenen gevonden. Misschien hebben we elkaar er wel gezien. De eerste verkoopster die ik had was niet zo vriendelijk maar de tweede wel. Groetjes Keshia.
Hallo, Mag ik even weten wat de prijzen daar ongeveer zijn ? Ik hou niet zo van klassieke trouwschoenen, maar hoop misschien van daar iets te vinden ... Eigenlijk zoek ik een gewone schoen met hak zonder veel tralala aan. Iemand een idee of ik dat daar kan vinden ? Groetjes !