Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning?

23-5-2010 22:29:21
Hoe delen jullie je dag in?
Wij hebben 2 kindjes; 16 maand en 4,5 jaar die dus ook moeten klaargemaakt worden.
Wettelijke trouw is om 11u en kerkelijk om 14u.
Gaan met de huifkar dus is naar stadhuis een 45 min dat ze rekenen, van kerk naar huis een 25 min.
Heb nog geen idee hoe wat wanneer...

Ik dacht vb dochter slaapt bij mij, zoontje met papa bij zijn ma (bij oma dus). En om 9u30 de suite bij ons te laten toekomen zodat ze eerst nog hun auto kunnen aan de kerk gaan zetten.

Dan vermoed ik rond 12u30 ten laatste thuis vr broodjes te eten en glaasje drinken en dan om 13u30 vertrek kerk met huifkar.

Lukt dit?

Tx

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 502

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 13:59:59

Hallo,

Ik heb een dochtertje van 6 jaar, Lore. Ik heb ervoor gekozen om mijn metekind van 16 jaar, die ook in de suite loopt, bij mij te laten slapen de avond voor het huwelijk. Mijn partner zal de avond ervoor bij zijn ouders gaan slapen.

7u kapper (ikzelf, Lore en Naomi)
8u30 make up (bij mij thuis)
9u aankleden - mijn vriendin komt langs om Lore en mij te helpen kleden
10u aankomst familie
10u15 aankomst partner
10u45 vertrek stadhuis
11u burgerlijk huwelijk
12u bij ons thuis belegde broodjes eten
12u30 wij vertrekken voor fotoreportage (suite gaat zijn wagen plaatsen aan feestzaal)
14u10 vertrek richting kerk
14u30 kerkelijkhuwelijk
15u45 glas aan de kerk
16u30 vertrek richting Tillegem bos voor familiefoto's
17u30 aankomst feestzaal met korte receptie
18u10 voorgerecht met suite en enkele genodigden
19u ontvangst avondgasten
20u aan tafel: soep, hoofdgerecht, dessertbuffet

Voila. Veel succes.
Ps deze planning werd reeds doorgenomen met mijn ceremoniemeester en hij vond dit ok.

Groetjes
Heidi

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik26-5-2010 21:20:30

bedankt voor de info!
Ik pieker mij suf soms... Ik ga morgen naar de kapper eens mijn haar laten doen en zal zien welk uur zij aanraadt.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...