Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb een dochtertje van 6 jaar, Lore. Ik heb ervoor gekozen om mijn metekind van 16 jaar, die ook in de suite loopt, bij mij te laten slapen de avond voor het huwelijk. Mijn partner zal de avond ervoor bij zijn ouders gaan slapen. 7u kapper (ikzelf, Lore en Naomi) 8u30 make up (bij mij thuis) 9u aankleden - mijn vriendin komt langs om Lore en mij te helpen kleden 10u aankomst familie 10u15 aankomst partner 10u45 vertrek stadhuis 11u burgerlijk huwelijk 12u bij ons thuis belegde broodjes eten 12u30 wij vertrekken voor fotoreportage (suite gaat zijn wagen plaatsen aan feestzaal) 14u10 vertrek richting kerk 14u30 kerkelijkhuwelijk 15u45 glas aan de kerk 16u30 vertrek richting Tillegem bos voor familiefoto's 17u30 aankomst feestzaal met korte receptie 18u10 voorgerecht met suite en enkele genodigden 19u ontvangst avondgasten 20u aan tafel: soep, hoofdgerecht, dessertbuffet Voila. Veel succes. Ps deze planning werd reeds doorgenomen met mijn ceremoniemeester en hij vond dit ok. Groetjes Heidi
bedankt voor de info! Ik pieker mij suf soms... Ik ga morgen naar de kapper eens mijn haar laten doen en zal zien welk uur zij aanraadt. Veel succes!