Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum

23-5-2010 23:03:23
Hey,
Het is gelukt, mijn ventje heeft een kostuum dat zal passen bij mijn kleed.
Het waren bange momenten want zijn voorkeur gaat naar donker grijs en dat zou helemaal niet passen bij mijn cappucino kleurig kleed.
We zijn zaterdag in Brussel geweest bij Alfredo, echt een aanrader. Hij is volledig gekleed van kop tot teen; schoenen en manchetknopen inbegrepen, voor nog geen 600 euro.
Groetjes

Sabine
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 680

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 21:02:52

Allé, dan is m'n ventje ni enige die er nogal laat bij is, die van jou ook. Nooit gedacht van: "die heeft nooit 'n kostuum?!". ;)

Ik heb zijn kostuum nog niet gezien, blijft er lekker treiterig & mysterieus over, maar zal wel goed komen. Z'n getuige heeft m'n kleed wel gezien, en z'n smaak zit goed...

veda
1-1-2010
 Meld misbruik29-5-2010 14:22:02

mag ik vragen welke kleur hij heeft gekozen?

Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik31-5-2010 13:23:08

Hey,
Het is een soort muizegrijs en in lichtjes blinkende stof.Eigenlijk past de kleur zich aan naargelang de omgeving .
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info