TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
24-5-2010 15:30:30
Ik zou het niet doen omwille van volgende redenen:
1. kans op regen: we leven nu eenmaal in België, de kans dat het regent of niet is meestal 50-50
2. je moet zorgen dat er voldoende geluidsinstallatie is voor de muziek, de mensen die iets voorlezen,... Deze moet voldoende luid zijn, moet toch wel tegen regen kunnen (voor als er plots toch regen valt),... Je moet uiteraard ook micro's voorzien!
3. je zal ws stoelen moeten huren.
4. je moet alles op voorhand klaarzetten en wat als het in de loop van de dag begint te regenen: alles weer naar binnen verhuizen? --> 2x werk + wie gaat dat doen? jullie zelf?
5. ...
Dus nee... Ik zou het niet doen...
|
|
evy
1-3-2009
|
24-5-2010 17:23:18
Wij wilden ook graag buiten trouwen, maar hebben hier van afgezien. 't Weer in België laat dit amper toe. Je kan pas de dag zelf bekijken of het mogelijk is al dan niet. En inderdaad, extra geluidsinstallatie, stoelen klaarzetten...
|
|
Inge
26-6-2010
|
24-5-2010 17:52:32
wij trouwen binnen een dikke maand buiten! Ja het weer is inderdaad onvoorspelbaar maar daar laten wij ons niet door doen! wij touwen in een boerenbloementuin (ceremonie) met receptie nadien in de boomgaard ernaast. Als het regent hebben we gewoon pech. dan spannen we een schelter in de boomgaard en doen we het eronder. Ik vind het enorm veel charme hebben! je kan de weersvoorspellingen beetje mee in het oog houden.
en voor de stoelen klaar te zetten hebben we gemakkelijk wat vrienden gevonden! dus als je ervoor wilt gaan, gewoon doen! dat je er achteraf geen spijt van hebt! en als het regent wilt het zeggen dat het een vruchtbaar jaar gaat worden, dus dan valt dat ook mee succes! en ik zou voor augustus kiezen
|
|
Heleen
10-7-2010
|
24-5-2010 20:04:23
hihi, wij trouwen tien juli, ook buiten!!
We gokken het er gewoon op, als het slecht weer is zal het wat behelpen zijn, maar de sfeer wordt er hopelijk niet minder om!!
Tsja, een buitje is ook wel te overzien, regent het de hele dag, dan zullen we wel balen!
|
|
Saar
5-6-2010
|
25-5-2010 8:55:56
Als je nog anderhalve week geduld hebt kan ik je vertellen hoe goed het te doen is, want wij trouwen ook buiten met een alternatieve viering. Heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt mooi en speciaal gaat worden, dus ik kijk er naar uit. Je moet natuurlijk wel bereid zijn er uren aan te spenderen... Maar dat maakt trouwen toch zo leuk!!!! veel succes
|
|
Mila
5-6-2010
|
25-5-2010 9:23:25
Hoe weten wij nu wat voor weer het volgend jaar in juli of augustus gaat zijn.
Zelf Frank Deboosere weet dit niet.
Wat een vraag...
|
|
Lien
7-5-2010
|
25-5-2010 16:33:48
wij zijn ook buiten getrouwd! Wij hadden een locatie waar we evt overdekt zouden kunnen als het weer niet meezat. Spijtig genoeg zat het weer niet mee, maar een paar dagen op voorhand weet je wel welk weer het ongeveer zal zijn, en kan je de locatie wel wat aanpassen he, met bvb een tent ofzo (weet natuurlijk niet hoeveel mensen jullie verwachten) Wij hebben een dag op voorhand nog terrasverwarmers gaan huren (was nodig!) en hebben we nog een constructie gemaakt om de wind weg te houden, en het het was prachtig!
|
|
Charlotte
9-7-2011
|
25-5-2010 19:32:52
Allemaal al heel erg bedankt voor de reacties!
@ Saar: ben benieuwd naar het verslag!
@ Inge: waar is jullie locatie gelegen? Boerenbloementuin klinkt fantastisch :)
Hou jullie op de hoogte wat het wordt...
Groetjes,
Charlotte
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|