Terug naar overzicht
Hallo, Wij laten onze kleren ontwerpen bij Fabienne. We hebben haar op het laatste nippertje nog gevonden maar via de website zagen we dat haar ontwerpen helemaal "ons ding " waren. ze is heel spontaan en stelt je op je gemak. Ze komt wel wat nonchalant over. Momenteel zijn onze kleren nog in de maak, dus ik kan nog niets zeggen over het eindresultaat, maar de eerste pasvorm zag er al zeer goed uit. Bovendien leek ze snel door te hebben welke richting we uitwilden en zijn we samen tot een ontwerp gekomen. Misschien kan je eens een gesprekje hebben en daarna nog beslissen... Groetjes
Hallo, Mijn mama heeft daar haar kleed laten maken en is prachtig. Lindsey
hallo lindsey, heb jij toevallig een foto van het kleed van u mama Ben nieuwschierig naar ontwerpen van haar Valt de kostprijs een beetje mee?
Dag cindy, wanneer trouwen jullie? laat je mij verder nog weten hoe het verloopt met fabienne en hoe het eindresultaat is? groetjes anissa
Hallo Anissa, Ik heb mijn bruidsjurk laten ontwerpen en vervaardigen bij November Styling. Een aanrader!!
Ik laat mijn jurk ook ontwerpen/op maat maaken en ik raad je het echt aan, het kan alles op jou wens aangepasst worden er is zeg maar geen grens. kijk op www.sweetflavoursbruidsmode.nl