Terug naar overzicht
mss kunt ge een dag uitstap regelen, ergens waar ze graag naartoe gaat, vb naar zee, ardennen of ergens waar ze graag gaat eten maar niet veel komt.. en dat met zijn allen, lijkt mij heel leuk, en zal ze niet snel vergeten....
Toen mijn grootmoeder 60 werd kreeg ze een ballonvlucht cadeau. Ondertussen is ze ruim de 70 gepasseerd, maar dat was haar mooiste verjaardagscadeau ooit. Een daguitstap richting kust is ook altijd fijn. Lekker met z'n allen een dagje weg, iets eten, iets bezichtigen... Veel plezier!
Arrangement aan zee? Bubbelontbijt, citytrip, ... materieel hebben die mensen meestal wel alles al, maar ge weet nooit... een echt parelsnoer of Delvaux-handtas, dat soort luxe scoort wel nog. Succes in ieder geval, ook leuk om te lezen dat niet iedereen in clinch ligt met haar schoonmoeder, zou het haast gaan denken anders. ;)
nee, heb een hele lieve schoonmama
Dag Heleen, Vooreerst wil ik je gewoon laten weten dat wij blijkbaar op dezelfde dag huwen. Anderzijds qua ideeën. Toen mijn mama 60 werd hebben mijn zus, mijn broer en ik de ganse dag samen voorzien: we zijn gaan eten en dan hadden we eigenlijk allemaal een smoes dat we weg moesten. Alleen ik zei dat mijn mama mee kon naar een schoolfeest van mijn dochtertje. In werkelijkheid hadden we een verrassingsfeestje met haar vrienden en goede buren georganiseerd in dat zaaltje. Dus het was voor haar wel even schrikken toen ze binnenkwam. De kosten voor het feestje hebben wij gedragen en ze vond het super om met al haar vrienden en vriendinnen samen een glas te drinken. succes. Heidi
Lieve schat, Aangezien je schoonmoeder een hele lieve vrouw is kan het toch zo moeilijk niet zijn om een fijne dag in elkaar te knutselen. 1. Nodig haar uit voor een lekker ontbijt (maak er een verrassing van en zorg dat de hele familie aan de ontbijttafel zit. 2. Laat een beetje voor de middag een oldtimerbus komen en maak er een uitstap van. Ik weet niet van welke regio je bent. Maar ik wil je deze bus best leveren + eventueel je uitstap in elkaar steken. 3. Neem een picknick mee op de bus. 4. Zorg dat de kleinkinderen 's avonds opgevangen worden. De dag zal vermoeiend genoeg zijn. 5. Ga 's avonds met je schoonmoeder ergens lekker eten, samen met haar zonen en schoondochters. Geef haar een flinke bos rozen ('savonds) want anders zijn ze verwelkt als ze thuis komt. Ik kan nog wel wat verzinnen als je wil. Ga met je schoonmoeder naar de markt in Brussel of Tongeren. Zorg dat ze pas in de namiddag thuis komt. Spreek haar beste vriendin aan en geef haar een sleutel van het huis. Huur een catering in en zorg voor een fijn etentje : in haar eigen huis of in haar tuin. Nodig hierbij haar vrienden uit en zorg dat er vrienden bij zijn welke ze heel lang niet meer gezien heeft, maar waarvan je weet dat ze hen mist. Vergeet haar niet een flinke bos rozen te geven.