TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kitty
11-9-2010
|
24-5-2010 22:23:28
Hey,
Ik herken dit een beetje van mijn zwangerschappen. Kamertje in orde brengen, kaartje, suikerboontjes, en dan is ze d'er en valt er plots nog maar zo weinig te regelen. Op zulke momenten kon ik me niet voorstellen dat het de laatste zwanegrschap zou zijn, maar dat gaat over...
Dus gok ik erop dat dit bij een huwelijk net hetzelfde is: dat gaat over :)
x Kitty
|
|
bianca
21-5-2010
|
25-5-2010 7:13:52
hey kitty,
ik ken het ook , heb zelf al vier kinderen en na iedere bevalling had ik het ook.
maar het is absoluut niet leuk en ik weet de tijd zal raad geven, maar toch!
iedere keer denken was het nog maar vorige vrijdag dat is niet leuk.
maar kop omhoog we komen er wel.
xxx bianca
|
|
An
26-3-2010
|
25-5-2010 7:18:35
Hey, ik had dat ook vlak na onze trouw...Ik die dacht dat ik dat zeker niet zou hebben. Als ik mijn kleed daar zag hangen en je weet dat je da nooit meer kan aan doen, raar gevoel he!!! Dus ik heb het in een hoes gestopt dat ik het ni direct meer zie hangen Nu ondertussen zijn wij 60 dagen getrouwd, en ik moet zeggen dat slechte gevoel is zo goed als weg, nog even geduld dus, het gaat wel over
|
|
Melissa
8-5-2010
|
25-5-2010 10:44:35
Hey Bianca, Ook ik had dit na onze trouw, ik heb er een 3 tal dagen mee gelopen, en daarna was het al vele beter. Zelfs m'n ventje had er last van! Hij heeft ook zo genoten van die dag, en dan was het allemaal weg! Maar nu kijken we enorm uit naar de foto's, die we morgen krijgen! En als we dan weer even een dipje hebben, dan zijn er nog de foto's he! En al de mooie herinneringen!
Dus kop op! Het betert wel! Groetjes, Mel
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|