Nu Online
Momenteel zijn er 383 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen opsturen

24-5-2010 21:03:30
Dag bruidjes,

alles is geregeld bij ons. Ik heb alleen nog 1 vraagje :
hoeveel weken op voorhand sturen jullie je uitnodigingen op ?

greetz

Eva
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1246

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-5-2010 21:10:08

Ben even lui om het exact uit te tellen, maar vandaag is het nog precies twee maanden. Morgen hopen we alles op de bus te doen welk we nog niet uit kunnen delen hebben (hadden twee weken geleden communiefeest waarbij grootste familiedeel was, dus spaarde heel wat postzegels uit).
Als je telt vanaf uitdelen, is 't zo'n 10 weken op voorhand, als je telt vanaf morgen, is 't zo'n 8 weken ongeveer. Lijkt mij niet overdreven en toch ruimschoots op tijd, zeker omdat ze 't nagenoeg allemaal allang op voorhand wisten, en familie/goede vrienden weten ook wel dat ze uitgenodigd zijn.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik24-5-2010 21:36:48

Zal ze dan maar vlug op de bus doen. Ik was eerder aan 't denken aan een maand op voorhand, maar 6 weken is misschien toch wat beter. 'k moet alleen nog de helft van de adressen opschrijven, nog wat werk dus.

thanx en greetz

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-5-2010 21:52:05

Eva, "protocol" voor wat dat jouw waard is, heeft het altijd over 6-8 weken, maar wellicht is het bij jou ook zo dat diegenen die het moeten weten, het vast allang weten, die uitnodiging is dan minder essentieel of ze die dan 1 of 2 maanden op voorhand krijgen. Succes met het schrijven, ik wou het eerst ook, met calligrafiepen nog wel, maar wegens ziekte en drukte dan toch maar lekker alles door de printer. :)

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik24-5-2010 22:17:48

Hey Eva,

wij trouwen op 7augustus en hebben vandaag de uitnodigingen op de post gedaan. Ik persoonlijk vind een maand op voorhand véél te kort, zeker als je in de vakantieperiode trouwt. Wij zijn mss wat aan de vroege kant maar denk dat je toch niet meer moet wachten ze te versturen.

succes nog!

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 9:25:02

Wij trouwen een weekje na jullie en zijn twee weken begonnen met onze rondrit om alles weg te brengen. Zijn nu bijna rond.

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 11:57:19

Wij trouwen 24/07 en hebben gisteren een deel rondgebracht en vandaag/morgen gaat de rest op de post.

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 11:57:21

Wij trouwen 24/07 en hebben gisteren een deel rondgebracht en vandaag/morgen gaat de rest op de post.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-5-2010 19:39:30

Bij ons was het zo'n 8 weken op voorhand.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik26-5-2010 14:53:20

Hallo iedereen, bedankt voor al jullie reacties. De uitnodigingen zijn allemaal op de post (goed dat ik ze toch wat vroeger op de post gedaan heb), maar inderdaad de meesten wisten het allang op voorhand

thanx en greetz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info