Terug naar overzicht
hey! wij trouwen hier binnen een maand. vonden het echt een superzaal en hadden een goed contact met de eigenaar. Niets dan positiefs over gehoord toen ik aan het rondhoren was.... Veel succes! Groetjes, Inge
Wij trouwen hier op 18 sept. Dezelfde mening als Inge. Alleen maar positieve zaken over gehoord. Inge laat je aub weten hoe het bij jullie was. Wij hebben wel geen contract jullie? groetjes
hey! nee ook geen contract. maar heb er alle vertrouwen in! zie het volledig zitten. hoop alleen dat het goed weer is zodat het binnenpleintje ook gebruikt wordt! ik zal zoizo posten hoe het geweest was! trouwens een tip: wij overnachten nadien in B&B het Blauwe schaap in Ranst! Kwestie van niet naar huis te moeten. we blijven daar 2 nachten. succes beiden!
Hey Inge Bedankt voor de tip. Ik neem zeker een kijkje. groetjes
heb daar als goede herder al meerdere vieringen mogen voorgaan. Gewoon perfekt!
hey iedereen, dank je voor de reacties,wij hebben de zaal geboekt voor 6/05/2011 en hebben een voorschot betaald. hebben gekozen voor het avondfeest met hapjes. inge kan jij laten weten hoe het geweest is aub? en welke formule hebben jullie? mochten jullie de kleur van bloemen kiezen voor de versiering? en welke dj hebben jullie? x