Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 juni

25-5-2010 11:09:36
Hallo,

Nog 17! daagjes op de kalender en het is zo ver! Kan haast niet wachten :)

Vanavond mijn proefkapsel, ben ik héél benieuwd naar, hoop dat het snel 5u is! Morgen nog eens naar de zaal om alles te overlopen, volgende week definitief vastleggen.
Mijn trouwkleed zou deze week moeten klaar zijn dus zal ik in de loop van volgende week gaan passen. Had niet meer tijd omdat wij slechts een kleine 4 maand geleden onze trouwdatum hebben vastgelegd.

De spanning begint nu wel te komen, vol ongeduld aan het wachten op die grote dag! Hoe gaat het met de andere bruidjes hier? En zijn er nog die trouwen op 12 juni?

Groetjes

Kimberley
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 421

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 13:21:31

jep hier ook op 12 juni

wij zijn wel iets meer dan een jaar geleden al begonnen met de voorbereidingen. mijn kleedje wordt nu volledig op maat aangepast en ik mag op 5 juni nog eens gaan passen. voor de rest is alles geregeld enkel volgende week nog eens alle firma's contacteren om te bevestigen. nu vrijdag heb ik mijn vrijgezellen en dan komt het toch wel echt hééééél dichtbij hoor, maar nog geen stress te bespeuren bij mij, wat ik zelf toch wel heel raar vind want ik ben normaal een echte stresseend.

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 14:32:36

deze stresseend is voorlopig nog héél kalm, eerder ongeduldig.
Het mag gerust al 12 juni zijn!
Alles is klaar, buiten de bedankjes voor de kids en de aankleding voor de kerk, maar dat komt in orde. Spannend wel ! Ik kijk er al ontzettend naar uit.

Hopelijk is je proefkapsel helemaal je ding!!!

Nu nog hopen op mooi weer den 12e :-)

groetjes

Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 15:12:44

Stress he ik ook nog niet echt, wel véél ongeduld! Eerst was het superdruk, omdat we maar een 4 maanden hadden, en nu plots is alles geregeld, op uitzondering van de kleine dingen :) Mijn kleed word ook op maat gemaakt, deze week af, gaan passen, dan retoucheren dus zal ik pas een paar dagen voor de trouw mijn kleedje hebben, heel spannend! Maar komt wel goed :)

Ik heb deze zaterdag de vrijgezelle, kijk er zo naar uit!

Ik wens jullie beide een supermooie dag, en laten we inderdaad hopen dat het weer een beetje meevalt :)

Groetjes

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik26-5-2010 11:00:14

Hier nog iemand voor 12 juni !!
Morgen mijn kleedje gaan passen voor de laatste aanpassingen - de lengte...

Zenuwachtig ben ik nog steeds niet - wel héél ongeduldig... maar goed, is normaal denk ik, we zijn dan ook al iets meer als een jaar bezig met het plannen...

Hopelijk valt je proefkapsel goed mee !!!! Mijn was meer dan goed !!! Hoop dat het dan ook zo goed lukt !!!

Grtjs, geniet ervan en Succes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...