Terug naar overzicht
jep hier ook op 12 juni wij zijn wel iets meer dan een jaar geleden al begonnen met de voorbereidingen. mijn kleedje wordt nu volledig op maat aangepast en ik mag op 5 juni nog eens gaan passen. voor de rest is alles geregeld enkel volgende week nog eens alle firma's contacteren om te bevestigen. nu vrijdag heb ik mijn vrijgezellen en dan komt het toch wel echt hééééél dichtbij hoor, maar nog geen stress te bespeuren bij mij, wat ik zelf toch wel heel raar vind want ik ben normaal een echte stresseend.
deze stresseend is voorlopig nog héél kalm, eerder ongeduldig.Het mag gerust al 12 juni zijn! Alles is klaar, buiten de bedankjes voor de kids en de aankleding voor de kerk, maar dat komt in orde. Spannend wel ! Ik kijk er al ontzettend naar uit. Hopelijk is je proefkapsel helemaal je ding!!! Nu nog hopen op mooi weer den 12e :-) groetjes
Stress he ik ook nog niet echt, wel véél ongeduld! Eerst was het superdruk, omdat we maar een 4 maanden hadden, en nu plots is alles geregeld, op uitzondering van de kleine dingen :) Mijn kleed word ook op maat gemaakt, deze week af, gaan passen, dan retoucheren dus zal ik pas een paar dagen voor de trouw mijn kleedje hebben, heel spannend! Maar komt wel goed :) Ik heb deze zaterdag de vrijgezelle, kijk er zo naar uit! Ik wens jullie beide een supermooie dag, en laten we inderdaad hopen dat het weer een beetje meevalt :) Groetjes
Hier nog iemand voor 12 juni !! Morgen mijn kleedje gaan passen voor de laatste aanpassingen - de lengte... Zenuwachtig ben ik nog steeds niet - wel héél ongeduldig... maar goed, is normaal denk ik, we zijn dan ook al iets meer als een jaar bezig met het plannen... Hopelijk valt je proefkapsel goed mee !!!! Mijn was meer dan goed !!! Hoop dat het dan ook zo goed lukt !!! Grtjs, geniet ervan en Succes !!