TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
bianca
21-5-2010
|
25-5-2010 12:13:53
hey sophie,
een dikke proficiat met jullie trouw,
wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd!
bij ons was het ook allemaal wauw en we kijken er heel tevreden naar terug,
maar nu voel jij je ook niet leeg en niets om handen?
ik vind het zo spijtig dat alles al voorbij is.
dikke kussen bianca
|
|
Sophie
22-5-2010
|
27-5-2010 7:22:32
Ja, het inderdaad heel raar om plots niets meer om handen te hebben! Jammer dat het al voorbij is....
Ach, het is ineens de aanpassing van ALLES naar NIETS, dat zal hopelijk wel beteren!
We zouden ons huwelijk zo nog eens opnieuw willen doen!
|
|
Sandy
21-5-2011
|
31-5-2010 16:13:19
Beste Sophie,
mijn vriend en ik zijn die dag in jullie feestzaal geweest om te komen kijken of wij er eventueel ons huwelijksfeest volgende jaar willen houden. Je hebt inderdaad gelijk het zag er prachtig uit. Trouwens ik wil er zeker en vast nog bij vermelden dat ook jij er prachtig uit zag. Heel veel geluk.
|
|
Fieke
15-5-2010
|
14-6-2010 14:40:27
Hey Sophie,
wij zijn de week ervoor getrouwd, 15 mei 2010 en hadden ons avondfeest ook in de Hortensiahoeve! Het is er inderdaad prachtig en hebben er ook ontzettend van genoten... Ik zou onze dag zo willen over doen! Jammer dat die mooie dag voorbij is ;-) Wij beginnen stilaan aan een volgend project waar we onze handen mee gaan vol hebben dus het "zwarte gat" zal beperkt worden. Ik denk dat ik al foto's gezien want een oud klasgenootje van mij is een goede vriendin van jou!
Groetjes Sofie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|