Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen begroeting - enkel bruidspaar

25-5-2010 21:07:47
Dag bruidjes, wij willen op onze receptie geen begroeting geven met ouders en schoonouders.
Enkel mijn toekomstige man en ik zullen aan de inkom staan.
Iemand ervaring hiermee? Of meningen?

Halloki
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 590

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 21:16:19

nog geen ervaring mee want wij trouwen pas op 12 juni maar ook wij zijn dit niet van plan. wij gaan als koppel aan de ingang staan en dit zonder ouders en schoonouders.

Halloki
28-8-2010
 Meld misbruik25-5-2010 21:18:12

allé dan zijn wij niet de enige :-)

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik25-5-2010 21:41:30

Hallo, wij zijn vorige week vrijdag getrouwd en wij hebben dat ook niet gedaan.
Omdat onze ouders dat ook niet wilden. Wij hebben hier zeker geen slechte reacties opgekregen. De mensen vonden het best ok. Ze komen tenslotte voor ons en niet voor de ouders.

Groetjes,

véronique

frida
6-2-2010
 Meld misbruik26-5-2010 7:05:31

He, als wij trouwde hebben we ook zo gedaan alleen wij en daar hebben geen enkele reactie op gehad.

Groetjes

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik26-5-2010 10:19:50

Wij gaan ook geen rij vormen met onze ouders maar gewoon met ons tweetjes de mensen begroeten. Wat we wel gaan vragen, is dat onze ouders in de buurt van de ingang blijven staan zodat de mensen die ook hen goeiedag willen zeggen en proficiat wensen, hen niet moeten gaan zoeken.

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik26-5-2010 13:49:54

Wij gaan dat ook niet doen! Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en beiden hertrouwd, dus dan zou dat een rij worden van 8 personen... En mijn schoonmoeder kennende, ze zou toch alleen maar de aandacht naar zich toe willen trekken dus nee, liever niet
We gaan daar gewoon onder ons 2tjes staan en als er iemand toekomt die ook mijn of zijn ouders kennen, roepen we ze er wel even bij of we sturen de mensen in de juiste richting.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik26-5-2010 14:47:31

Ik zou liever zelfs geen "rij" hebben, dus ook niet per sé ons tweetjes bij ingang, maar is niet haalbaar met 200 felicitaties ongeveer. Ook wil mijn schoonmoeder dat per sé wel zo, mijn ouders dan weer liever niet, is alleen maar vermoeiend om zo stil te staan.
Maar... moet 't zeggen zoals 't is, m'n schoonouder hebben eigenlijk nog niet veel gevraagd (hoewel?), en hebben al bij al goede verstandhouding, dus zou 't hun ook niet willen ontnemen. Als zij van al die felicitaties houdt, ja boeie...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...