TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
gina
9-7-2010
|
26-5-2010 9:00:44
Pfffff... ik zou ook met de handen in het haar zitten.
Kan je niet iemand anders contacteren zodat je toch nog iets achter de hand hebt?
Ik zou dat doen want volgens mij zit er een reukje aan dat zaakje
Hopelijk maak je je zorgen voor niets!
Veel succes al met jullie huwelijk!
|
|
Mieke
24-4-2015
|
27-5-2010 13:14:08
Hallo Sofie,
Ik zou zo snel mogelijk iemand anders contacteren. Feit dat ze jou zo in de kou laat staan is echt niet professioneel.
Ik heb heel goede ervaringen met Heidi Fonteyn uit Gent. Misschien kan je haar eens contacteren?
www.heidifonteyn.be
Véél succes en een stralende dag vrijdag!!
Groetjes, Mieke
|
|
Julie
18-6-2010
|
27-5-2010 18:39:42
Hallo Sofie,
ik heb juist hetzelfde voor. Heb haar al verschillende keren gebeld, gemaild enz. Volgens mij is ze van de aardbol verdwenen.
groetjes,
Julie
|
|
peggy
|
28-5-2010 14:20:52
Hoe is het afgelopen Sofie ?
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
30-5-2010 14:13:34
Oei, ik heb binnenkort mij proefafspraak bij haar: bij mij nam ze wel van de eerste keer op hoor.Ik had er zelf ook wel een goed gevoel bij.
Ook ik wil heeeeel graag weten hoe het afgelopen is bij jou?
|
|
Els
19-6-2010
|
4-6-2010 10:11:50
Sofie, hoe is het afgelopen????
ik heb vanmorgen net hetzelfde voor gehad !!!!! Ik stond daar voor een gesloten deur, binnen 2 weken trouw ik , heb haar ganse voormiddag zitten bellen (stalken) maar ze neemt niet op ... als ik dit hier lees word ik eeeech bang!
waar moet ik nu nog iemand anders gaan zoeken ?
kan je me laten weten of ze tenminste toch op je trouw is komen opdagen ?
hopelijk hoor ik snel iets van je ...
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
6-6-2010 20:02:07
Maar allé! Heb je haar ondertussen kunnen bereiken???Ik hoop voor jou dat het toch in orde komt hé!!!
|
|
Sofie
28-5-2010
|
12-6-2010 22:29:27
Hallo,
Wat erg, blijkbaar is het niet alleen bij mij geweest, ze kwam me ook erg proffessioneel over de eerste keer maar ...
Nu moeten jullie wat weten, ok ze had mijn afspraak niet vergeten maar toen ik thuis kwam van mijn wimper extensions voelde er iets raars en ik ging het nog eens tegoei bekijken in de spiegel ... had ze een wimperextension op een wimper van het onderste ooglid geplakt !!!! ik sms gestuurd , krijd ik als antwoord " gee nerg, je kan deze gewoon verwijderen " ?? ik stuurde terug dat ik er dan niet overal evenveel had, ok ging ze voor de trouwdag zelf wimpers meepakken en paar bijzetten.
De vrijdag morgend had ze die idd bij en ze plakte ook gewoon extra wimeprs bij, nu voor mij goed, effect was goed dus ikke blij. Extensions zouden 6 weken blijven , mijn bleven max 2 weken.
En dan mijn haar , ze begon te fohnen, ik zei stijl fohnen , ik ging in de spiegel kijken, stond vol bekken in mijn haar. Ik zei dat en ze ging dat bijwerken, nog niet goed + het was alsof ik een hoop stro op mijn hoofd had !!! heb ze weg gestuurd en gezegd dat het goed was en heb rap 1 uur voor mijn ondertussen man mij kwam halen rap zelf opnieuw gefohnd en was veel beter gedaan.
Ze heeft me wel maar 40 euro ipv 90 euro aangerekend voor de wimpers ( ze zal zelf wel weten dat dit niet kon)
Maar dus echt geen aanrader !!!!!!!!!!!!!!! sorry dat ik dit moet zeggen
Hopelijk vinden jullie nog rap iemand anders ...
Groetjes en veel succes
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
15-6-2010 21:46:02
Had ze dan geen proef met je haar gedaan???
|
|
Sofie
28-5-2010
|
16-6-2010 17:38:37
Jawel maar bij de proef had i kzelf mijn haar al gefohnd waardoor ze die enkel nog moest stijlen met de stijltang, dat ging dan wel maar fohnen kan ze dus echt niet.
Ik zou nooit meer met haar in zee gaan, ik heb er alleen maar stress van gekregen en blijkbaar ben ik niet alleen .... die zulke dingen aan de hand had.
Jammer wel, nu is het voor mij nog net goed gekomen maar het was erg onprofessioneel.
In ieder geval veel succes !!! hop at het bij u alleemaal goed gaat.
grtzz
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
17-6-2010 20:58:07
Els, hoe is het eigenlijk nog bij jou afgelopen?
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
17-6-2010 20:58:13
Els, hoe is het eigenlijk nog bij jou afgelopen?
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
27-7-2010 12:46:01
Bij mij is de proef gelukkig heel goed meegevallen: heb mezelf eigenlijk nog nooit zo mooi gevonden als toen! Ik heb er dus wel vertrouwen in voor de trouwdag zelf. Moest het toch tegenvallen, laat ik het zowiezo nog weten, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
|
|
Els
19-6-2010
|
18-8-2010 18:48:33
sorry Hannelore voor het late antwoord ! met de huwelijkreis en vele werk daarna ben ik even niet meer op de site geweest ...
nadat ze dus mijn afspraak totaal was vergeten en in dagen niet bereikbaar was (geen reactie op mail, telefoon, sms ....) en dat 2 weken voor mijn trouw, kon ik haar echt niet meer vertrouwen. Ik vond dat ook enorm onprofessioneel ... ze had op zijn minst kunnen bellen !! ik vond het wel spijtig, want ik was ook tevreden van mijn make-up (haar was wat minder), maar ik kon haar echt niet meer vertrouwen.
ik heb dus 2 weken voor de trouw iemand anders gezocht en gevonden , wat uiteindelijk nog veel mooier bleek :-)
ik heb haar dan voor alle zekerheid laten weten dat ik iemand anders had gevonden na haar geklungel, maar daar heb ik zelf geen antwoord op gehad ...
ik ben blij dat ik het niet op de trouwdag zelf heb moeten meemaken !
ik zou, moest ik van jou zijn, haar toch kort voor de trouw nog eens contacteren om te zien of ze het wel in haar agenda heeft geschreven enzo ... want dat zou een ramp zijn natuurlijk.
veel succes
gr
els
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|