Terug naar overzicht
zelf rijden, dat is nog altijd het goedkoopst. wij hebben wel een auto met chauffeur gehuurd voor ons als bruidskoppel maar de rest moet met eigen vervoer rijden.
Een auto huren waar je zelf mee mag rijden en de rest ook zelf met hun eigen wagen laten rijden. Zo gaan wij het ook doen. Wij zullen een wagen huren bij dockx rental autoverhuur. Ze hebben verschillende wagens...exclusieve wagens (cabrio, sport, luxe), old-timers...De prijs is natuurlijk afhankelijk van de wagen, dus dat hangt af van wat jullie willen. Ze verhuren voor 24u, zodat je de wagen de ganse dag ter beschikking kan hebben.... Groetjes
Bij ons is het vervoer ook goedkoop. Een paar vrienden van mijn ouders hebben Mercedes. Ze willen ons vervoeren voor de hele dag! Misschien is er iemand die jij ook zo kent? groetjes
Bij ons laten we ons rijden door vrienden. Na de receptie nemen we dan een taxi tot aan de feestzaal. Het makkelijkste en op zich het goedkoopste. Zo kunnen de vrienden zich tijdens de receptie klaarmaken voor het avondfeest. :-)
Ik heb nog wel een oldtimerbus vrij op jullie trouwdatum. Goedkoop is het echter niet. Laat mij maar even een mailtje : reinhilda@deblauwvoet.be