Terug naar overzicht
Ik mag dit binnen een week ook zeggen! Woehoew!!!!!!
Dag Sharon, Ik wil de pret niet bederven, maar eigenlijk is het pas morgen nog 100 dagen.. als je in aantal nachtjes slapen telt! Ik trouw dezelfde dag als jij, dus ook hier is het aftellen!
Hier nog een bruidje voor 4 september. Joehoe nog 100 dagen! 't Is toch een mijlpaal hè, hahaha ;o)
Sharon, Ik kan het beamen dat het vanaf dan echt snel gaat. Het lijkt nog gisteren dat ik mijn berichtje poste over 100 dagen en we zitten nu al aan 43! Nog veel succes zou ik zeggen. Dorien
Ding is wel dat heel de grote vakantie er nog tussen zit waarop er heel wat mensen (en vooral collag's) op verlof gaan. Als het dan mooi weer is en ik moet werken is dat op dat moment niet zo leuk... Maar ik trek me op aan de gedachte dat ik nog bijna 3 weken tegoed heb in september, als de meesten van mijn collega's weer volop in de werksleur zitten!
Hier nog 104 op de teller !!, geniet nog van de voorbereidingen
Hoi bruidjes Hier ook nog 100 dagen op de teller!Ik heb zo verlangd naar deze dag en dan zou ik bijna nog vergeten om hier eens te komen piepen vandaag :D Jaja, bij ons begint ook alles vorm te krijgen hoor.Zo een beetje de laatste ditjes en datjes aan't regelen, gelukkig zijn die bloemen enz. ook allemaal al in orde. Ik denk dat het de laatste weken echt stressen wordt, met die alfabetische lijst en opstelling dat je moet doen en je mag niemand vergeten... . Dit weekend ga ik achter mijn uitnodigingen en dan ga ik ze zaterdag of zondag al in de enveloppen steken.Dat wordt ook een stresswerkje om 100x te controleren, zodat je zeker geen kaart voor de receptie stopt bij iemand die komt naar 't avondfeest... . Ik stress al als ik er aan denk :D Succes nog aan allen! GroetjesValerie
Ooh leuk he ik dacht er ook net aan dat we ongeveer aan de 100 dagen zouden zitten . Buikje kriebelt al volop . @ Valerie ik was dit weekend ook de kaartjes in de enveloppen aan het doen en ik dacht ook al van oei dan moet ik gaan dubbel checken of ik geen mensen verkeerde uitnodigingen geef haha .
Hehe Wendy Dat zou echt wel een flop zijn he tegenover die mensen als je zo mist!Ik zie me er nog toe in staat omdat ik er nu al mee in zit. Nuja, ze liggen elk apart hoor, de enveloppes voor de suite, receptie en avondfeest.Maar aléja, missen is menselijk! Toch maar drie dubbel checken, haha :D Ik verlang al zo om de uitnodigingen uit te delen he!!! Niet te doen, maarja 'k moet nog eventjes wachten he. Ik denk rond midden juni, eind juni dat ik ze zal uitdelen, voor de mensen op verlof gaan.
het lijkt sinds gisteren geleden mijn honderd dagen,.. maar er staan er ondertussen maar 64 meer op de teller. Eens de 100 gepaseert gaat alles heel vlug...nog veel aftelplezier ...xxx
hier hetzelfde! Nog 100 dagen!
Ik had ook gedacht om rond half juni ze te versturen en dan hoop ik maar dat iedereen ook echt iets laat weten dat ik zelf niet moet gaan rondbellen achteraf naar iedereen om te vragen of ze nu wel of niet komen .