Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een beetje vast met de uitnodigingen

26-5-2010 9:40:47
Hallo,

Ik heb al wat zitten zoeken in vroegere vragen en antwoorden, maar vind niet meteen wat ik zoek, dus ik vraag het zelf maar even. Ik ben bezig met de uitnodigingen en zit een beetje vast. Zouden jullie kunnen helpen?

Wij wonen al geruime tijd samen en hebben ook al 2 kindjes, dus we laten zeker onze ouders niet aan bod komen op de uitnodigingen. Op dit moment heb ik op het kaartje staan:

Onze namen
Op 13 augustus is onze trouw
Dan worden we man en vrouw

En dat is het Suggesties voor gedichtjes zijn ook nog welkom.

Maar dan... Wat zet je dan? Het gemeentehuis wilde ik niet vernoemen en voor de kerk trouwen we niet. Wel hebben we een ceremoniële plechtigheid in onze feestzaal. Daar mogen de mensen naar toe komen, maar ik doe erna niets van drankje ofzo want dan moeten wij voor de trouwfoto's gaan. Ook is het niet de bedoeling dat de mensen dan blijven, en daar heb ik toch wel wat schrik voor. Toch had ik het wel graag vermeld aangezien er mensen zijn die willen komen.

Het doel van de uitnodiging is vooral om de mensen uit te nodigen voor het feest 's avonds, vanaf een uur of 20-21... Kunnen jullie me helpen??

Voor de gasten die er de hele dag bij zijn, had ik volgend kaartje er extra bij willen steken:

We zouden het fijn vinden als jullie ons de hele dag willen vergezellen (ook hier zijn eventueel weer tips voor een leuk gedichtje welkom)
Vervolgens wil ik er op zetten dat we op de gemeente trouwen om 11u dat ze vervolgens uitgenodigd zijn voor een hapje in de feestzaal dat er dan een ceremonie is, koffie en taart, 's avonds eten en daarna een dansfeest. Hoe kan je dat mooi verwerken?

Alvast super bedankt aan iedereen die meedenkt

Melissa
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1462

dominique
17-9-2010
 Meld misbruik26-5-2010 13:11:59

Hoi Melissa,

We hebben zo een beetje hetzelfde verhaal wij zijn 13 jaar samen wel geen kinderen maar we zetten onze ouders ook niet op de uitnodiging,nu wij trouwen in het stadhuis en ik wil daar dus ook mensen mee uitnodigen maar niet de bedoeling dat ze ons volgen nadien.
De broers en zussen van mijn toekostige volgen wel de ganse dag en daar heb ik een afzonderlijk kaartje voor met dan nog een kaartje voor het avondfeest, dit zit dan alleen bij degene die ook s avonds alleen uitgenodigd zijn het zijn wel allemaal verschillende kleine kaartjes want heb er dan nog voor de receptie alleen ook maar zo kan je uitnodigen wie je wil en wanneer je wil en kunnen de hoofduitnodigingen alleen dienen voor de plechtigheid.

En op die staat dan

"na 13 jaar samenwonen
gaat het er nu van komen
wij gaan trouwen"
dan volgt de datum en de plaats van het gebeuren
en onze naam

zo ik hoop dat ik u een beetje kunnen helpen heb wij hebben wenskaart formaat van uitnodiging en de kleine kaartjes kleven we aan de binnenkant waar de uitnodigingstekst staat met zo van die driehoekjes voor foto's te plakken in album.

Veel plezier nog met zoeken naar het gepaste voor jullie.

Dominique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info