Terug naar overzicht
Hoi Melissa, We hebben zo een beetje hetzelfde verhaal wij zijn 13 jaar samen wel geen kinderen maar we zetten onze ouders ook niet op de uitnodiging,nu wij trouwen in het stadhuis en ik wil daar dus ook mensen mee uitnodigen maar niet de bedoeling dat ze ons volgen nadien. De broers en zussen van mijn toekostige volgen wel de ganse dag en daar heb ik een afzonderlijk kaartje voor met dan nog een kaartje voor het avondfeest, dit zit dan alleen bij degene die ook s avonds alleen uitgenodigd zijn het zijn wel allemaal verschillende kleine kaartjes want heb er dan nog voor de receptie alleen ook maar zo kan je uitnodigen wie je wil en wanneer je wil en kunnen de hoofduitnodigingen alleen dienen voor de plechtigheid. En op die staat dan "na 13 jaar samenwonen gaat het er nu van komen wij gaan trouwen" dan volgt de datum en de plaats van het gebeuren en onze naam zo ik hoop dat ik u een beetje kunnen helpen heb wij hebben wenskaart formaat van uitnodiging en de kleine kaartjes kleven we aan de binnenkant waar de uitnodigingstekst staat met zo van die driehoekjes voor foto's te plakken in album. Veel plezier nog met zoeken naar het gepaste voor jullie. Dominique