Terug naar overzicht
Tja erover zagen helpt niet hoor. Wij trouwen ook dusja
Ik had regen op mijn trouw. Ok, ik wilde wel liever een stralend zonnetje maar uiteindelijk is het droog gebleven bij de belangrijkste momenten (kerk,...) De fotoreportage hebben we leuke foto's ook met de paraplu :) Die dag geef je er niet zo heel veel om hoor, je bent toch dolgelukkig! Gewoon genieten, aan het weer kan je toch niets veranderen. Maar we zullen duimen ;) Groetjes, Laura
Ik brand zeker een kaarsje mee want trouw die zelfde dag ook en had gehoopt dat onze receptie buiten plaats kon vinden, vrees dat de voorziene zaal net iets te klein gaat zijn voor het aantal gasten :s Dus allen hopen op prachtig weer :) Maar ik ga toch nog op zoek naar paraplu's...
Ja ik ben ook op zoek Mila van jouw had ik al zo'n berichtje verwacht dus raakt me niet...
Het weer heeft nog ruim een week de tijd om de goede kant op te gaan, dus het kan nog ! Begrijp wel dat je liever geen regen wil op je huwelijksdag, ik hoop ook dat het op onze dag droog zal zijn... Ik zal duimen :-)
Alé nog een psycholoog in de zaal! Regen op je trouwdag brengt geluk so suck it up!
Je bent echt geen zonnestraaltje, hè!
En iemand die zaagt over regen op haar trouwdag wel?
Geef toe dat we allemaal dromen van stralend weer :)Gewoon het beste ervan maken, en ervoor zorgen dat je een regen-back up plan hebt. Als het buiten is, is er dan eventueel geen tent ofzo? Of een afdakje? Of een vriendelijke meneer die je paraplu de hele tijd boven je hoofd houdt :p
Geen paniek Saar! Het kan nog allemaal goed komen! Als ik Mila was, dan had ik me al lang uitgeschreven op dit forum. Het enige wat ze doet is negatieve commentaar geven, maar ze krijgt ook enkel kritiek terug! Ik zou mij daar niet goed bij voelen. Maarja, negatieve aandacht is ook aandacht
Inderdaad Het weer is weer aan het keren, ik wens maar 1 ding: dat het droog is... Met die lange sleep
Liselotte ik stel voor dat je je wat bijleest... Onozel mens