Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

100 dagen!

26-5-2010 19:17:27
Voor de laatste keer staan er 3 getallen op de teller!
Ik ben zooo blij, maar toch zit ik ergens met een dubbel gevoel.
Ik vind de organisatie van ons huwelijk echt leuk, maar het mag stilaan stoppen... ik ben al meer dan 1 jaar hier mee bezig en het begint echt teveel te worden. D'r zijn nog een paar dingen te doen waar zoveel tijd in kruipt en ik heb er 's avonds na mijn werk echt geen zin meer in. Langs de andere kant vind ik het dan weer spijtig dat het binnenkort gedaan is, je bent zolang bezig met de voorbereiding en het is allemaal voorbij voor je het weet.

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 447

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik26-5-2010 20:58:36

Ja, hier hetzelfde gevoel hoor Caroline.

Na mijn werk ben ik ook blij dat ik in mijn zeteltje zit, maarja als we er niet voor kijken, dan zou het ook niet veel soeps zijn he :-)

Ik probeer af en toe in't weekend een paar uurtjes eraan te werken, dan raap ik al mijn moed bijéén :-)

Maar troost je, eens die uitnodigingen weg zijn en je hebt alles voorbereid qua decoratie enz. dan is het enkel nog je gastenlijst waar je je mee moet bezig houden!

Dat zal wel allemaal lukken!

Toi toi toi en hopelijk hebben we allebei een superleuke dag!

Groetjes
Valerie

04/09/10

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik26-5-2010 23:04:55

oh, ik hoop het echt dat het een superleuke dag wordt!

Wij zijn nog altijd bezig om onze uitnodigingen in elkaar te knutselen... ik ben ze zo beu gezien! We hebben net de zegen van de pastoor gekregen voor het misboekje, daar moet ik nu ook stilaan aan beginnen printen en inbinden. En dan zijn er de bedankjes nog...
Alle avonden van de week zitten bomvol met afspraken voor verschillende redenen, in het weekend is het dikwijls ook nog werken (toch op zaterdag). We hebben tegenwoordig zoveel pech! Problemen met de auto, onvoorziene situaties met het huis,... een mens zou de moed beginnen verliezen! Ik zal blij zijn als ik op het vliegtuig zit voor onze huwelijksreis! RUST!!!!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 10:58:59

Die 100 dagen zijn om voor je het weet! En dan komen er weer nieuwe uitdagingen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...