Terug naar overzicht
Ja, hier hetzelfde gevoel hoor Caroline. Na mijn werk ben ik ook blij dat ik in mijn zeteltje zit, maarja als we er niet voor kijken, dan zou het ook niet veel soeps zijn he :-) Ik probeer af en toe in't weekend een paar uurtjes eraan te werken, dan raap ik al mijn moed bijéén :-) Maar troost je, eens die uitnodigingen weg zijn en je hebt alles voorbereid qua decoratie enz. dan is het enkel nog je gastenlijst waar je je mee moet bezig houden! Dat zal wel allemaal lukken! Toi toi toi en hopelijk hebben we allebei een superleuke dag! GroetjesValerie 04/09/10
oh, ik hoop het echt dat het een superleuke dag wordt! Wij zijn nog altijd bezig om onze uitnodigingen in elkaar te knutselen... ik ben ze zo beu gezien! We hebben net de zegen van de pastoor gekregen voor het misboekje, daar moet ik nu ook stilaan aan beginnen printen en inbinden. En dan zijn er de bedankjes nog... Alle avonden van de week zitten bomvol met afspraken voor verschillende redenen, in het weekend is het dikwijls ook nog werken (toch op zaterdag). We hebben tegenwoordig zoveel pech! Problemen met de auto, onvoorziene situaties met het huis,... een mens zou de moed beginnen verliezen! Ik zal blij zijn als ik op het vliegtuig zit voor onze huwelijksreis! RUST!!!!
Die 100 dagen zijn om voor je het weet! En dan komen er weer nieuwe uitdagingen :)